eltzi kirjoitti:Ja tottakai laitat suoraan kaks turboa ku on v-kone,on meinaa ainakin helpompi rakentaa ja saa aika paljon viivettä pois ku laittaa kaks vähän pienempää.
Höpöhöpö!!! Yhdellä pärjää mainiosti, ja on itseasiassa mun mielestäni parempi vaihtoehto kuin kaksi. Mitä yksinkertaisempi, sen parempi. Pakosarjakin on kajakin tapauksessa varsin helppo tehdä, kun ei niitä putkia kovin montaa ole!
Kyllä ne männätkin saa kestämään (laittamalla laatukamaa), vakiot toki voi olla vähän kovilla, tai kaikiihan riippuu kaikesta. Kiertokanget onkin sitten se heikoin lenkki.
Köyhän kun ei kannata tehdä halpaa, sen mä ole oppinut.
Tollanen olisi tulossa Hyvinkäällä...... 1800cc, muokattu Cossun T03, Wisecot, Haltech, pidemmät H-profiili kiertokanget + kaikkea muuta kivaa
Vaikein homma voi sitten olla leimalla, johon se 1700S:n paperi olisi tuonut helpotusta........ mutta ei se mahdotonta ole.
Edit: Levänen noita turbokajakkeja on tehnyt ennenkin, kommentoinee tänne.......?
Edit 2: Haulla löytyi
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... t=turbo%2A