Mistä löytyy 96 jarrupääsylintereitä?

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
ile76
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Mistä löytyy 96 jarrupääsylintereitä?

Viesti Kirjoittaja ile76 »

Onko saatavana vielä jostain uutena järkevään hintaan? Kun ei ainakaan Motenetilla ole enää valikoimissa kun korjaussarjaa.
Avatar
Rin-tin-tin
"Viggen"
Viestit: 604
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
Paikkakunta: Borgå

Viesti Kirjoittaja Rin-tin-tin »

Jos rajaat jarrusylentereitä taka sellaisiin ne on vielä aivan kohtuuhintaan saatavissa esim. Koivusen maahantuomana. Eli mikä A-tarvike tai vapaa yrittäjä tahansa. (Sama sylinteri käytettiin Minissä). 96 2-t etujarrusylinterit taitaa olla hankalampi juttu korjaussarjat olen kuitenkin löytänyt Ruotsista.
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

Rin-tin-tin kirjoitti:Jos rajaat jarrusylentereitä taka sellaisiin ne on vielä aivan kohtuuhintaan saatavissa esim. Koivusen maahantuomana. Eli mikä A-tarvike tai vapaa yrittäjä tahansa. (Sama sylinteri käytettiin Minissä). 96 2-t etujarrusylinterit taitaa olla hankalampi juttu korjaussarjat olen kuitenkin löytänyt Ruotsista.
Entä 2-T:n takasylinteri?
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Avatar
Rin-tin-tin
"Viggen"
Viestit: 604
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
Paikkakunta: Borgå

Viesti Kirjoittaja Rin-tin-tin »

Eka reaktio avattuani '64 takarummun: eikö se ole sama kuin V4:n ainakin kakspiiristen 2-t myötä?
Näin ei kuitenkaan ilmeisesti ole: sylinterin mitta on 3/4" ja V4:sa 5/8" eli tuo e.m. Minin sylinteri. :oops: Mutta olisivatko kuitenkin vaihdettavissa?
Korjaussarjoja saa kuitenkin vielä Ruotsista. Otanpa mielenkiinnosta selvää saisinko sieltä koko sylinterinkin.
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
ile76
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ile76 »

Rin-tin-tin kirjoitti:Jos rajaat jarrusylentereitä taka sellaisiin ne on vielä aivan kohtuuhintaan saatavissa esim. Koivusen maahantuomana. Eli mikä A-tarvike tai vapaa yrittäjä tahansa. (Sama sylinteri käytettiin Minissä). 96 2-t etujarrusylinterit taitaa olla hankalampi juttu korjaussarjat olen kuitenkin löytänyt Ruotsista.
Kyllä takajarrujen työsylintereitä olen ostanut melkein vuosittain. Mutta kaipailisin jarrupääsylinteriä, siis se mikä on jarrutehostimen yhteydessä...
Avatar
Rin-tin-tin
"Viggen"
Viestit: 604
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
Paikkakunta: Borgå

Viesti Kirjoittaja Rin-tin-tin »

Unohdin lukea otsikkosi ile! :oops:
Katso http://biphome.spray.se/rolf.jensen/ssr ... spares.htm
hinta 1200 SEK ja vaihdossa vanha + ilmeisesti postikulut.

Hyvää loppuvuotta Porvoon horisontista!
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Vastaa Viestiin