Potilas on 96:nen jossa FoMoCo 1-kurkkuinen kaasari käsiryypyllä. Ongelmana autossa on moottorin huono kierrostenotto jonka syynä on ilmeisesti kaasarin kiihdytyspumppu? Kaasari toimii muuten ok, mutta kiihdytyspumpulle ei tule bensaa vaan se on ihan kuiva ja siten pumppu ei toimi ja anna lisäkakkua kiihdyttäessä. Mitenkä tuon kiihdytyspumpun tulokanavan pystyy putsaamaan? Toisessa päässä sitä on joku prässätty tappi ja puolessa välissä musta tulppa. Kanavassa on ilmeisesti joku kuula ja tappi sisällä jos nyt oikeasti luin räjäytyskuvaa mutta miten ne saa purettua?
Kiihdytyspumpun kurkkuun menevä kanava on kyllä putsattu ja siellä oleva kuula+tappi on ok.
-Tommi
Kaasuttimen huoltoa ja putsausta FoMoCo 1973
Kaasuttimen huoltoa ja putsausta FoMoCo 1973
#906
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
Re: Kaasuttimen huoltoa ja putsausta FoMoCo 1973
sietäs ottaa se kiihd pumpun kansi irki ja sielähän näkyy jyrsästy lovi pystysuorassa ja kun oikeiin katsoo niin näkyy kuula ja jousi olisko kuula nahnikkaassa sitä meisselinpäällä vauhtia nin pitäs toimia edellyttäen että tosiaan vaikka kansi on auki niin siitä messinkitapin reiästä ei tule bensaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,