tuskin tehtaalla olisi ollut varaa turhia ulokkeita osiinsa, net liittynee luultavasti männän ylöstulessa ja siitä lähdöstä alaspäin tasapainotukseen, voisi luulla jopa että estää männän kaatumista ykk
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Kiilotus pintaa älä tee muuta.patin jos hiot pois niin lenkki antautuu.oli kerra sellainen rikkonainen moottori jos oli nuo patit pois.kaikki lenkit murtuneet ja 1 kpl täysin poikki.
Oli vaan semmoinen ajatus että korvais noi alkuperäiset jollain toisen mallisilla kangilla ja männillä joissa tollasta pattia ei ole, niin onkohan se tuhoon tuomittu yritys heti alkuunsa? Ajattelin että jos kangen ja männän painot pysyis samassa kuin alkuperäset, niin saisko tomivan pelin?
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Ainakaan normaaleihin rivikoneisiin tarkoitetuissa virikiertokangeissa ei ole mitään vastaavia patteja. Tuskinpa niitä mihinkään tasapainotukseen tarvitaan - villi veikkaukseni.
Oliko siinä vaurioituneessa koneessa ne parit poisettu miten ronskisti? Oliko leikkauspinnat miten rosoiset vai kiillotettu huolella?
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?