Moi, mistä saisi tilattua tai rakennettua paremman kytkinpaketin V4:sen perään?
Siis kestäisi vääntöä kunnolla
Kaverilla Kuupassa 110hv ja vääntöä reilu 160Nm, siinä ei vakiokytkin kestänyt...
PAREMPI KYTKINPAKETTI
PAREMPI KYTKINPAKETTI
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: PAREMPI KYTKINPAKETTI
Jääkö tarpeeksi liikevaraa jos laittaisi prikat vakioasetelman jousien alle? Sehän ei haittaa jos kytkimestä tulee raskas, kun sitä ei juurikaan tarvitse polkea.
Muu mieleen tuleva on:
-Lada Nivan asetelma, vaatii soviteholkin (kellä mitat?) painelaakerille ja vauhtipyörään ainakin uudet kiinnitysreiät.
-Classic saab racingilla on jotain tarjolla. Vois niitten myymä race-levykin auttaa
Muu mieleen tuleva on:
-Lada Nivan asetelma, vaatii soviteholkin (kellä mitat?) painelaakerille ja vauhtipyörään ainakin uudet kiinnitysreiät.
-Classic saab racingilla on jotain tarjolla. Vois niitten myymä race-levykin auttaa
Re: PAREMPI KYTKINPAKETTI
Kertokaa ihmeessä mullekin, jos joku paketti sopii helposti, olen itse koko viime kevään ja myös edellisen paininu erään kytkimen kanssa
Tilasin Ruotsista "kajakin rallikytkimen". (Joka lienee Ford Caprin tähtiasetelma ja levy.) Luulin että se sopisi suoraa, no ei sopinut. Se piti ensin koneistaa ja tasapainottaa vauhtipyörän kanssa. Seuraava ongelma oli, ettei se irrottanut. Kokeilin korottaa asetelmaa prikoilla, ja noin 10 kertaa moottoria ees taas jumpattuani löytyi sopivan oloinen määrä prikkoja ja simmilevyjä.
No ongelmia ilmeni melko pian kun kytkin alkoi taas luistaa. Seuraavaksi vähensin prikkoja ja muokkasin sitä kytkinhaarukkaa, se kun alkoi ottaa kiinni asetelmaan. Jostain syystä (jota nyt en muista)sekään ei vielä riittänyt, ja kasasin paketin vakiokytkimellä. Kaipa se nyt aikansa toimii noinkin. Pitää varmaan jatkaa uudella innolla tuon Caprin kytkimen kanssa kunhan on aikaa..
Tilasin Ruotsista "kajakin rallikytkimen". (Joka lienee Ford Caprin tähtiasetelma ja levy.) Luulin että se sopisi suoraa, no ei sopinut. Se piti ensin koneistaa ja tasapainottaa vauhtipyörän kanssa. Seuraava ongelma oli, ettei se irrottanut. Kokeilin korottaa asetelmaa prikoilla, ja noin 10 kertaa moottoria ees taas jumpattuani löytyi sopivan oloinen määrä prikkoja ja simmilevyjä.
No ongelmia ilmeni melko pian kun kytkin alkoi taas luistaa. Seuraavaksi vähensin prikkoja ja muokkasin sitä kytkinhaarukkaa, se kun alkoi ottaa kiinni asetelmaan. Jostain syystä (jota nyt en muista)sekään ei vielä riittänyt, ja kasasin paketin vakiokytkimellä. Kaipa se nyt aikansa toimii noinkin. Pitää varmaan jatkaa uudella innolla tuon Caprin kytkimen kanssa kunhan on aikaa..
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Re: PAREMPI KYTKINPAKETTI
-Lada Nivan asetelma, vaatii soviteholkin (kellä mitat?) painelaakerille ja vauhtipyörään ainakin uudet kiinnitysreiät.
-Classic saab racingilla on jotain tarjolla. Vois niitten myymä race-levykin auttaa[/quote]
Tuo taitaa ollajuurikin tuo sama asetelma kuin mulla. Tosiaan lukeekin nyt että tarvitsee modata vauhtipyörää. Jos joku on saanut tuon pelaamaan niin kuulisin mieluusti vinkkejä miten..
-Classic saab racingilla on jotain tarjolla. Vois niitten myymä race-levykin auttaa[/quote]
Tuo taitaa ollajuurikin tuo sama asetelma kuin mulla. Tosiaan lukeekin nyt että tarvitsee modata vauhtipyörää. Jos joku on saanut tuon pelaamaan niin kuulisin mieluusti vinkkejä miten..
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00