Tahtarin verhoilukankaat

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 988
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Tahtarin verhoilukankaat

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Annan tässä julkisesti vinkin J.A:n ostopalstalla olevaan kyselyyn sinisestä (villa)kankaasta: Meillä oli kotona sohvan verhoilun uusimisen takia kangaskaupasta mallivihko lainassa ja bongasin siitä erittäin samanoloisen ja -värisen näytteen kuin Saabin penkeissä. Minun mielenkiinto kohdistui punaiseen, mutta muistaakseni sininenkin kangas oli hyvin Tahtari-Saabin näköistä. Tais olla ohut superlonikin taustapuolella vahvikkeena.
Kannattaa siis kiertää kangaskaupat ja verhoomot. Meillä käyneet näytteet oli joko vieläkin Äänekoskella olevasta Suotexistä tai nykyisin Salossa vaikuttavasta Verhoilu Idefixstä
J.A
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2014 16:49

Re: Tahtarin verhoilukankaat

Viesti Kirjoittaja J.A »

Mikko_H kirjoitti:Annan tässä julkisesti vinkin J.A:n ostopalstalla olevaan kyselyyn sinisestä (villa)kankaasta: Meillä oli kotona sohvan verhoilun uusimisen takia kangaskaupasta mallivihko lainassa ja bongasin siitä erittäin samanoloisen ja -värisen näytteen kuin Saabin penkeissä. Minun mielenkiinto kohdistui punaiseen, mutta muistaakseni sininenkin kangas oli hyvin Tahtari-Saabin näköistä. Tais olla ohut superlonikin taustapuolella vahvikkeena.
Kannattaa siis kiertää kangaskaupat ja verhoomot. Meillä käyneet näytteet oli joko vieläkin Äänekoskella olevasta Suotexistä tai nykyisin Salossa vaikuttavasta Verhoilu Idefixstä
Kiitos Mikko. Täytyy kysellä vinkkipaikoistasi. Punaista saa vieläkin Ruotsista helposti, sininen tuntuu olevan loppu, ainakin toistaiseksi.
Emmanpenkit
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Loka 09, 2019 20:18

Re: Tahtarin verhoilukankaat

Viesti Kirjoittaja Emmanpenkit »

Minkälaisiltä sivustoilta Ruotsin tarjontaa kannattaisi selailla? Minulla olisi etsinnässä vaaleansininen vaahtomuovintuntuinen laminoitu penkkikangas. Nykyinen asennettu 70-80 luvun vaihteessa ja olisi uusimisen tarpeessa. En ole tuollaista laminoitua löytänyt suomesta mistään. Kiitos vinkeistä, jos tiedät mistä kysellä.
Vastaa Viestiin