Madalluksesta uusilla säädöksillä

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Moscowiz
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2019 10:28
Paikkakunta: Piikkiö

Madalluksesta uusilla säädöksillä

Viesti Kirjoittaja Moscowiz » Ma Touko 13, 2019 10:32

Huomasinpa että rakentelusäädökset ovat muuttuneet 2016. Madallussarjojen pitää olla tehdastekoiset todistuksineen juuri kyseiseen automalliin suunnitellut. Kenellä näistä on katsastuksessa kokemusta? Mulla on budjettiprojektina ysikutonen saappi, johon choppaus ja tietysti madallus kaupan päälle. Alkuperäinen ajatus oli laittaa ilmapussit taakse ja kierrejousille laikkaa edessä. Taka-akselin pussitus ei enää nykysäädöksillä onnistu, kaikki neljän kulmaa on pussitettava ja oltava ohjaus kaikkien pussien samanaikaiseen säätöön. Ei tuollaiseen kajakkiin kovin kalliita järjestelmiä viitsi ostaa ja asentaa. Eikä ko automalliin varmasti ole saatavilla tehdastekoisia madallussarjoja.

Tämänhetkinen suunnitelma on että ruostekorjausten yhteydessä jousten yläpäät saattaa vahingossa nousta jonkin verran ylöspäin korissa.

Laitelkaas tähän kokemuksia madallusten muutoskatsastuksista parin viime vuoden ajalta.
Puoliksi suunniteltu on hyvin tehty.

Vastaa Viestiin