onhan niitä vaihdettu pelkkää kalvoakin niihin
olen jopa nähnyt sellasiakin jotka on laitettu paikoilleen rikka pop niitti tyyliin
Apua..solex
Re: Apua..solex
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Apua..solex
Nuo ainakin siten niitattu minun mielestä se kalvo sinne väliin etten ymmärrä miten sen pystyisi vaihtamaan... Mahtaisiko jollain olla ylimääräistä EHJÄLLÄ kalvolla varustettua ja oikealla tangolla...
900i -86 (KA), 900 Turbo -80 (MR), 96 GL Super -79 (MR), 99 LEA -73 (MR), 96 -73 (PR), 96 -65 (PR), 96 -63 (MR), Volvo S90 T8 -18 (KA)
#2819
#2819
-
- "Ruisku"
- Viestit: 106
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:48
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Apua..solex
Poraat sen niitin siitä nätisti pienellä terällä irti. Jostain sopivan pieni niitin asiaa ajava niitti tahi muu kone-elin ja kalvo orkkis varteen kiinni. Ei pitäisi olla hirmuisen vaikea kun on tältäkin poropeukalolta kerran onnistunut
-Petteri
-Petteri
# 2348
Saab 96 -75 (PR)
Saab 96 -70 (OE)
Saab 96 -75 (PR)
Saab 96 -70 (OE)
Re: Apua..solex
tahi jos laiskottaa nin pyöräyttää sorvissa sen keskiön veke
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Apua..solex
Alkuperäisestä ryyppykalvon varresta lähtee kyllä se kalvoa puristava lautanen tasapää ruuvimeisselillä varovasti eri puolilta kampeamalla irti. Se uusi (liian pitkä varsi) on ollut ainakin allekirjoittaneen korjaussarjassa lautanen prässättynä, eli sen joutuu rikkomaan, mutta eihän sillä uudella varrella mitään teekkään, kun vaan pelkkä kalvo siitä tarvitaan.