http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=373880.
Auto on ollut viimeksi liikenteessä 90-luvun alkupuolella ja seissyt sen jälkeen sisällä kuivassa tallissa viime kevääseen asti. Ainakin pintapelleiltä auto vaikuttaa suht' siistiltä ja myyjän mukaan pohjankin pitäisi olla melko hyvässä kunnossa; voi olla tottakin, koska auto ei ole missään vaiheessa seissyt ulkona. Auto käy, kukkuu ja kulkee, mutta käy huonosti ilmeisesti venttiilivian takia. Kaikkien osien pitäisi olla tallessa, mutta kuvissa autosta puuttuu ainakin ratin keskiö ja lämppärin moottori. Jotain osia on kuulemma irtonaisena, joten nekin voivat olla tallessa.
Kysymys kuuluukin nyt, uskaltaako ja kannattaako tuollaista ostaa. Hinta ei ole mielestäni paha ja itse kuvittelisin tuon olevan vielä hyvinkin pelastamisen arvoinen yksilö. Uudemmista löytäisi toki parempikuntoisiakin, mutta itse haluan nimenomaan kromimaskilla ja -puskureilla varustetun version. Työtä en pelkää ja hitsaushommatkin onnistuu jos ja kun tarvetta on. Hirveitä rahasummia en ole projektiin valmis panostamaan eikä auton täydelliseen purkamiseen ja läpikäymiseen ole muutenkaan tilojen puolesta mahdollisuuksia. Toisaalta tavoitteena ei ainakaan ensialkuun olisi mikään täydellinen museoauto vaan lähinnä toimiva ja katsastettu cruisailupeli ensi kesäksi (ja toki sitä seuraaviksikin kesiksi...) Melkoinen savottahan tuon laittamisessa tulisi olemaan, mutta toisaalta vähääkään paremmat aihiot ovat todella harvassa ja maksavat yleensä maltaita. Auto on niin kaukana, että vain katsomaan en lähde, vaan siinä vaiheessa auto lähtee trailerille ja mukaan ilman isompia renkaan potkimisia

Kertokaas edelläesitetyn perusteella näkemyksenne, käynkö mä hakemassa tuon viikonloppuna talteen.
(Älkääkä pelotelko liikaa, tai mä en ikinä uskalla enää harkitakaan minkäänlaisen projektin hankkimista