Pakoputken kiinnitys pultti
Pakoputken kiinnitys pultti
Hei
Mitenkäs olette korjanneet moottorin kyljestä katkenneen pakosarjan pultin?
Mitenkäs olette korjanneet moottorin kyljestä katkenneen pakosarjan pultin?
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
yleensä
pitää tehdä mitä vain mutta ei katkaista pulttia/vaarnaruuvia.mutta jos taitamattomana sen katkaisit niin todennäköisesti kysymyksessä on yläpultti joka pasahti. jos jäi jäljelle pätkää niin migillä uusi mutku tilalle ja
migitä myös pakosarjaa siitä pultin vierestä että lämpii:sit lekaa lekaa ja lekaa ja nesua ja varovasti yritystä.
jos on koneen poisotto muutenkin edessä niin ei hätää lattialla onnistuu poraus hienosti.
mutta joskus näkee mitä ihmeellisimpiä ampiaispesävuorauksia/ketjuvetosia pakosarjoja,taikka jos on jyrsijän vikaa niin jyrsi sellainen hahlo johon kierrettä ja pultti ja kiristele sillä huonompi puoli paikalleen.
migitä myös pakosarjaa siitä pultin vierestä että lämpii:sit lekaa lekaa ja lekaa ja nesua ja varovasti yritystä.
jos on koneen poisotto muutenkin edessä niin ei hätää lattialla onnistuu poraus hienosti.
mutta joskus näkee mitä ihmeellisimpiä ampiaispesävuorauksia/ketjuvetosia pakosarjoja,taikka jos on jyrsijän vikaa niin jyrsi sellainen hahlo johon kierrettä ja pultti ja kiristele sillä huonompi puoli paikalleen.
Joo siis kone lähtee pois nokalta... Eli siis kun en nyt tutustunut siihen sen tarkemmin niin onko se ihan normaali läpi pultti vai mikä se systeemi siinä on ja saako siihen viritettyä alkuperäistä vastaavan systeemin miten uudelleen? Ihan läpireiän poraamallahan ainakin saa laitettua normaalin pultin, mutta eipä ole alkuperäinen....
EDIT: Siis kysymyksessä on se pultti joka vetää sen etuvaimentimen yläosan kartion kiinni siihen puolipalloon, siis toinen niistä kahdesta...
EDIT: Siis kysymyksessä on se pultti joka vetää sen etuvaimentimen yläosan kartion kiinni siihen puolipalloon, siis toinen niistä kahdesta...
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
Joo olenhan sellaisesta kapistuksesta kuullut En vain jäänyt siihen tutkimaan, että onko se pultti siinä ihan vain pinnapultti, joten olisi ihan kierteillä siinä kiinni? Jos on niin asiahan ei ole ongelma sillä siihen mahtuu hyvin hitsaamaan ja ehkä pääsee kiertämään sen siitä pois.
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
Juu, se on se karkaisu, joka heikentää metallin käyttöominaisuuksiaJukka T kirjoitti:Isot pojat hiekkalaatikolla sanoo, että ne katkeaa vielä helpommin ja on vaikeampia porata pois.
Auttasko asiaa, jos tekis vain vasenkätiset kierteet sillä jenkatapilla ja suorittaisi varsinaisen väkivallanteon k.o. reikään asennettua pulttia vääntämällä?
Tosin siihen pultintumppiin ei kovin vahvaa pulttia saa kierteytettyä. M8 jos mahtuu, sitä jo vääntää, mutta M6 ei maksa vaivaa edes yrittää
Olen neuvoton... poraaminen ja uudet kierteet?
niinpä
johanmä sanoin että se on se ylempi pinnapultti.
enste migiä ja mutteria ja lekaa nin lähtee.
jos ei lähde niin poraa pois ja uutta m 8 keskelle.
muista kuparirasva jonka edellinen omistaja unohti.
jos haluut orkkiksen kannen niin täällä on pari ylimääraistä
enste migiä ja mutteria ja lekaa nin lähtee.
jos ei lähde niin poraa pois ja uutta m 8 keskelle.
muista kuparirasva jonka edellinen omistaja unohti.
jos haluut orkkiksen kannen niin täällä on pari ylimääraistä