kukahan kertoisi saab 96: n oikean polttoainepinnan korkeuden ja kuinka se mitataan kotikonstein. Kaasari on soleksin 2 kurkkuinen vakio malli ja auto vm.80. Ja vaikuttaako se kuinka paljon kulutukseen jos on pahasti pielessä.
kakyllonen / oulu
96: n polttoainepinta
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: To Joulu 18, 2003 14:18
- Paikkakunta: Oulu
tässä kaivattu tieto
ohjekirjassa mainittu kohon alareuna on kohon alareuna,eli alin reuna kohossa,siitä mitattuna kanteen neulavenan ollessa auki,mutta kuitenkin se lirpuke painaa sitä kuulan päätä. jos sulla ei ole sitä kantikasta kohoa vaan se pyöreä.niin mitta on siinä pyöreän puolivälissä oleva muovikannake joka on siinä pa pinnassa kellumisen takia. suosittelen kuitenkin kantikasta kohoa.
meiltä niitä löytyy jos tarvii,ja kaikkea muuta.
meiltä niitä löytyy jos tarvii,ja kaikkea muuta.
Oman kokemukseni mukaan koho kannattaa säätää aavistuksen alemmas (ts. sulkee aiemmin) kuin mitä käsikirja neuvoo.
Millilleen ohjearvoon säädettynä (kantikas koho) tulviminen ei nimittäin minulla loppunut, mutta yksi "ylimääräinen runttaus" kohoon ratkaisi lopulta ongelman. Mainittakoon, että sulkuventtiili oli OK, joten siitä ei lisäsäädön tarve johtunut.
Millilleen ohjearvoon säädettynä (kantikas koho) tulviminen ei nimittäin minulla loppunut, mutta yksi "ylimääräinen runttaus" kohoon ratkaisi lopulta ongelman. Mainittakoon, että sulkuventtiili oli OK, joten siitä ei lisäsäädön tarve johtunut.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)