- Sonett
- 95
- 96 ja eteenkin V4 kanssa
markkinoinnissa. Niitä voisi käyttää tekstiilipainatuksissa jollain tavalla. Nämä vanhemmat mallit on niin vierasta tavaraa minulle että nyt tarvitaan teidän apuanne

Mielestäni hauskimpia oli 'Saab ei ole polkuauto'. Tämä liittyi vapaakytkimestä johtuvaan kytkinpolkimen käytön vähentymiseen. TM:n yleisönosastolla joku kommentoi lausahdusta sanoen, että on se, nimittäin jarrupolkuauto. Tällä hän viittasi moottorijarrutuksen puuttesta johtuvaan jarrupolkimen painelun lisääntymiseen...potkuhousu kirjoitti:Muistatteko mitä mainoslauseita/sloganeja on käytty:
- Sonett
- 95
Minulla on ulko-ovessa taulu, jossa lukee:potkuhousu kirjoitti:Muistatteko mitä mainoslauseita/sloganeja on käytty:
- Sonett
- 95
markkinoinnissa. Niitä voisi käyttää tekstiilipainatuksissa jollain tavalla. Nämä vanhemmat mallit on niin vierasta tavaraa minulle että nyt tarvitaan teidän apuanne
Kas perhanaa, minä olen joskus lukenut saman ikivanhan TM:njalmari kirjoitti: Mielestäni hauskimpia oli 'Saab ei ole polkuauto'. Tämä liittyi vapaakytkimestä johtuvaan kytkinpolkimen käytön vähentymiseen. TM:n yleisönosastolla joku kommentoi lausahdusta sanoen, että on se, nimittäin jarrupolkuauto. Tällä hän viittasi moottorijarrutuksen puuttesta johtuvaan jarrupolkimen painelun lisääntymiseen...
t. Jallu