Olisiko ehdotuksia kaasariksi? Ei saisi olla älyttömän viriviri siinä mielessä kun ihan normiajoon tulossa se kone ja bensanhinta kun on mitä on...
Kannattaako nenä vaihtaa? Kuinka paljon häviää alavääntö jos laittaa 7.2 tai 7.6 nenun? Kuinkas muuten jakopään rattaat. Missä vaiheessa ne kannattaa vaihtaa? Voisi olla kivaa se mainostettu "päitä kääntävä" ujellus

Voiko kannet tekaista itse kun ei kuitenkaan mitän huipputehoja olla irti ottamassa? Miten venttiilien suurentaminen, kuinka paljon hyötyä/haittoja, onko hankala homma tehdä?
Pakoputkisto tehtäneen uusiksi. Minkäkokoista rööriä on fiksua käyttää? Vaimentajaksi tulisi yksi iso kammiovaimentaja, matalat äänet sillä luultavasti saisi (olisi hakusessa...)

Uskaltaako ex-jokkiskoneesta ruveta rakentamaan? Tallissa olisi yksi pyörivä kampe, ei ole koekäynnistetty kylläkään kun auto meni palasiksi käytännössä heti kun sen käsiin sai... Pitäisi käyttää kannet pois ja mitata isku ja sylinterinhalkaisija, tsekata kannet jne. Ko. koneessa taitaa olla vielä tasapainoakselikin paikallaan. Jos se nyt olisi kooltaan odotetunlainen (väh. 1.7) niin voisi siitä alkaa työstämään..
EDIT: Niin juu, kaksiporttikannetkin olisi periaatteessa tiedossa, vieläpä sopuhintaan. Kannattaisiko ostaa poies konetta koristamaan(olisko niistä jopa hyötyä?)?

 
 
 Valmiina löytyis jo työstetyt kannet...vähän laskettu, 92mm männät, pitkäiskunen kampura, kevennetty vauhtipyörä, 7.6nokka, jotain todella hämäriä kaasari viritelmiä ja hirvee läjä simonssin käyriä
  Valmiina löytyis jo työstetyt kannet...vähän laskettu, 92mm männät, pitkäiskunen kampura, kevennetty vauhtipyörä, 7.6nokka, jotain todella hämäriä kaasari viritelmiä ja hirvee läjä simonssin käyriä  ja pari pömpeliä
  ja pari pömpeliä  ...Se on vaan ikävää, että aika menee aina johonkin muuhun(muka tärkeempään) ja ei tahdo lainkaan ehtiä....ehkäpä se tästä keväämmällä sitten taas
 ...Se on vaan ikävää, että aika menee aina johonkin muuhun(muka tärkeempään) ja ei tahdo lainkaan ehtiä....ehkäpä se tästä keväämmällä sitten taas 