V-nelkun huimapyöran kevennys

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
jalmari
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 10:07

V-nelkun huimapyöran kevennys

Viesti Kirjoittaja jalmari »

Tervehdys!

Pitääkö vauhtipyörän hammaskehä ottaa pois sorvausta varten vai saako pyörän kiinni sorviin jostakin olakkeesta?

Jos kehä pitää poistaa, mikä on paras menetelmä?

Jos pyörää kevennetään vain sorvaamalla limpun ulkosyrjästä, onko tasapainotus tämän jälkeen tarpeen?

t. Jallu
Jari Ala-Ilomäki
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Ei ainakaan mulla mitään ole irroiteltu.
Tasapainottaisin sen kyllä juu.
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
olli siekkinen
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 15:03
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja olli siekkinen »

Jos pelkistään siitä limpun ulkosyrjästä ottaa tavaraa ettei koske sinne takapuolelle johon on porattu niitä painotusreikiä niin ei pitäis tarttee erikseen painottaa.
Vastaa Viestiin