Viippaa tarvitaan TV-mainokseen nopeasti

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
MadeInSweden
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2005 21:46

Viippaa tarvitaan TV-mainokseen nopeasti

Viesti Kirjoittaja MadeInSweden »

OPKK kiinteistökeskus etsii kiireisellä aikataululla viippaa TV mainokseen.
Itse en valitettavasti pysty tuohon syynä turhan pitkät välimatkat,aikataulu ja kesärenkaat.
Lupasin välittää tiedon eteenpäin, toivottavasti viidakkorumpu löytää sopivan viipan.

Minua lähestyttiin sähköpostitse tänään seuraavasti:
"Terve!
Olemme kuvaamassa tv-mainosta OPKK kiinteistökeskukselle.
Etsin mainokseen 60-70 luvun farmari Saabbia, ja löysin kuvat ja yhteyden Saab klubin sivuilta.
Kuvaamme mainosta to-pe välisenä yönä (16.-17.3) CarPark Erottajan lämpöisessä parkkihallissa.
Autolla ei ajeta kuvissa.

Mikäli olisit kiinnostunut vuokraamaan autoa tv-mainoksen kuvauksiin,
niin ota yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla.

Terveisin:
Petri Österlund
Kuvausjärjestäjä
7th Heaven Productions Oy
050 - 511 8441
petri.osterlund(at)welho.com"

Toivottavasti joku pystyy auttamaan tilanteessa, olisi suorastaan upeaa nähdä viippa televisiossa; todella kovasti harmittaa ettei minulla realistista mahdollisuutta, olisi ollut mahtava homma omalle viipalle.
Avatar
jt
"vanha pieru"
Viestit: 2215
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 13:03
Paikkakunta: Porvoon seutu

Viesti Kirjoittaja jt »

Älkää nyt sitten tarjotko muovimaskisia, saatikka kumipuskuriviippoja. Tuo saisi kernaasti olla pyöreälamppuinen... taitaa pk-seudulla ainoa olla R.Rannalla. Kesärenkailla pärjännee lyhyen siirtoajon, jos keli ei ole paha?
Jäsenluettelosta löytynee yhteystieto.

terv. jt, eoea
Jari "jt" Talvela
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
MadeInSweden
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2005 21:46

Viesti Kirjoittaja MadeInSweden »

Oman muovimaskiseni nähtyään olivat kiinnostuneita nimenomaan siitä joten se ei este, rohkeasti vain muovimaskisiakin tarjoamaan.
vakari
"Aero"
Viestit: 315
Liittynyt: La Loka 08, 2005 19:32
Paikkakunta: pirkanmaa

95

Viesti Kirjoittaja vakari »

itsellä on tuo 95 -61 :D
mutta siinä ei ole jarruja :(
mutta renkaat ok :D
mutta tuo EI OLE KILVISSÄ :cry:
Avatar
jt
"vanha pieru"
Viestit: 2215
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 13:03
Paikkakunta: Porvoon seutu

Viesti Kirjoittaja jt »

Niin tosiaan, MUSTAT KILVET jäivätkin pois tuosta niuhotuksestani... selvä merkki auton aikakaudesta, ei vaadi mallikohtaista asiantuntemusta.
KAJa
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:05
Paikkakunta: Kirkkonummi / Veikkola

Viesti Kirjoittaja KAJa »

Jos auto on kesärenkailla tai seisontavakuutuksessa tms, voin tarvittaessa järjestää kyydityksen pääkaupunkiseudulla CarPark Erottajan sisäänmenoluiskan viereen tarpeeseen soveltuvalle viipalle hinausauton lavalla, jolloin liikennekelpoisuus ei ole esteenä.
Meidän (JTM) viippamme ovat sen verran vaiheessa kumpikin, ettei niiden kuvauksellisuudesta oikein tässävaiheessa voi puhua.
Mainitussa järjestelyssä hoidan itse talkoopalkalla noudon ja palautuksen käytettävissä olevalle viipalle sekä sen omistajalle.

Kuljetuskaulston käytön kustannuksiin liittyvistä muotoseikoista voin sopia suoraan kuvausjärjestelyistä vastaavan tahon kanssa mikäli auto muuten löytyy (hinnan ei pitäisi muodostua esteeksi).
Ilmoittakaa sähköpostilla tai puhelimitse (0400 45 96 96) suoraan minulle.
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
Jukka T
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: Ke Marras 12, 2003 23:42
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

jt kirjoitti:Niin tosiaan, MUSTAT KILVET jäivätkin pois tuosta niuhotuksestani... selvä merkki auton aikakaudesta, ei vaadi mallikohtaista asiantuntemusta.
Mulla on yhdet autottomat mustat kilvet kellarissa (jos kukaan ei ole varastanut :evil: ), siihen vaan aikakauden viippa väliin :lol:
96 V4 -75
Avatar
Rin-tin-tin
"Viggen"
Viestit: 604
Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
Paikkakunta: Borgå

Viesti Kirjoittaja Rin-tin-tin »

No JT miksi et mene itse sillä hääautollasi, onhan sinulla selvästi jo filmialan kokemusta? :wink:
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Avatar
jt
"vanha pieru"
Viestit: 2215
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 13:03
Paikkakunta: Porvoon seutu

Re: Viippaa tarvitaan TV-mainokseen nopeasti

Viesti Kirjoittaja jt »

Etsin mainokseen 60-70 luvun farmari Saabbia,
Ei vaatine filmialan asiantuntemusta todeta, että mainittuun aikakauteen kuuluvat kromipuskurit ja mustat kilvet.
miksi et mene itse sillä hääautollasi
Olen esittänyt jo perustelut kahdessa aikaisemmassa kommentissani. Sitä paitsi olen luvannut "Vanhalle Pojalle", ettei sen enää tarvitse lähteä suolatuille teille rypemään.

-jt-
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774
Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Nyt se mainos vissiin tuli Harry Potterin mainostauolla. Oli ainakin OPKK:n mainos, jossa vanha muori kenkäs vanhan farmari Saabin takaloosteriin, no johan aukes, he!
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Juu... heino kulkine oli kuvassa. hieman häiritsi se takaluukun kiskominen niin että pelti notkui. Mutta näkyvyyttä sai hyvin vanhus ja olipa siisti kuntoinen kulkupeli.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Haa... näin mainoksen tänään , siisti saabi on mut säälittävää luukun kiskomista tosiaankin oli.

"Kokemuus tuo varmuutta" :wink:
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Milloin näkyy

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Hei!

Onko tiedossa, että milloinka tätä mainosta näytetään? Pvm ja klo?

T: Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
lehtola
"Aero"
Viestit: 302
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2003 12:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja lehtola »

Mitä sitä mainosta kyttäätte, Tikanpoika voi näyttää autoaan varmaan ihan livenä :). Jännästi muutenm mainoksessa viipan väri oli ihan muuta kuin savanna brun, joka se muistaakseni on. Olikohan parkkihallin valot syynä? Nippelitietona mainitsen, että on viimeinen 95:nen joka on vm- 62.

Matti
Meazza
"Aero"
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 08:50
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Meazza »

Sieltähän se kolmoselta(?) mainos tuli. Hieno oli viippa ja kovakätinen tytsä :(.
Hienoa saabisteille :D
Vastaa Viestiin