V-M kirjoitti:Esia harvinaisen selvä!
Tiettävästi GT-motors ei tee ite noita hionta koneistuksia vaan ne tehdään aina R-Koneistamossa Keravalla. Niillä on joku diili tuosta hommasta.
V-M
Ainakin ne nokat jotka kerättiin tätä foorumia käyttäen, kuukausi sitten, hiottiin nimenomaan GT-motorilla. Paikka on itse asiassa varsin tunnettu paja virinokkiensa ansiosta. Monet suomalaiset, myös V4 rallikuskit ajoivat GT-motorin hiomilla nokilla. Uusi ja mielestäni varsin mielenkiintoinen tieto, jonka yhtiön herra Erola kertoi oli se, että Trollhättanista lähetettiin nokkia heille hiottavaksi ja mm. Stig Blomqvist ei oikeastaan muita hyväksynytkään. Siihen aikaan vielä kuskeilla oli jotakin sanomista. Nykyään tehtaan insinöörit ja markkinointi porukka määräävät suvereenisesti mitä ja kuinka.
Koneistus pöytäkirjasta voin lukea:
"7,6" Imu 7,65 305 astetta Pako 7,65 305.
"7,2" Imu 7,25 290 astetta Pako 7,25 300.