Kajakin osakauppaa pohjois-suomessa

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
reisumies
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Joulu 06, 2003 13:16
Paikkakunta: Kuopio

Kajakin osakauppaa pohjois-suomessa

Viesti Kirjoittaja reisumies »

Kävipäs hauska juttu, kun ostattelin kotipaikkakuntani varaosaliikkeistä kuupan kytkinosia. Ensimmäisessä liikkeessä tuumivat: "Ei löydy enää koko pakettia, mutta pelkkää levyä on kyllä hyllytavarana." No, ostin sen levyn sitten sieltä. Sitten menin toiseen liikkeeseen, siellä myyjä hetken silmäiltyään erinäisiä kansioita totesi: "Kaikkea muuta löytyy, mutta levyä ei enää saa." Meinasi vähän hymyilyttää, mutta ongelma oli tällä kertaa osaltani ratkennut :D Ja sain vieläpä vähän edullisemmin, mitä Motonetiltä...
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

Mistä liikkeestä hait? Itse olen hakenut joitain tiivisteitä kempeleen autotarvikkeesta, löytyy hyvin hyllystä.
Ja minkälainen kuuppa sinulta löytyy, tervetuloa mukaan!
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
normaali
Matalapaineturbo
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Loka 06, 2003 20:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja normaali »

Kyllä nuo Oulun autotarvikeliikkeet hyvin ihan hyllystä toimittaa osia ysikutoseen. Kävin silloin pakkasaamuna (se ainoa kun oli -30) ostamassa uudet tulpat siitä Rintamäen luona olevasta varaosaliikkeestä, jotta sain auton käyntiin. Myyjä kysyi että tarvinko iskareita, vastasin että vetarit voisin ottaa. Vetareita oli kuulemma ulompia hyllyssä (!), joten tahdoin sisempiä :P No niitä sisempiä ei tietenkään ollut mutta samalla hetkellä siihen pöllähti sellanen haalariin pukeutunut remonttimies ja myyjä ilmoitti että tältä mieheltä löytyy Saabbiin osa kuin osa. Seuraavana päivänä kävin jo hakemassa hyväkuntoiset käytetyt vetarit Välivainion Shelliltä, jossa ko. mies oli huoltohallin puolella töissä.

Eli tältä mieheltä pitäis ainakin kuupan osia Oulun alueella löytyä. Voin laittaa yhteystiedot privana jos joku tarvitsee.

Eetu
#1516
reisumies
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: La Joulu 06, 2003 13:16
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja reisumies »

Raahessa kävin ostoksilla... Mutta kiitos vinkeistä, Oulussahan minäkin noin yleensä liikun. Mulla on punainen vm. -75 kromipuskuri-suappi.
Vastaa Viestiin