Koneeni on 1850cc V4, johon ajattelin askarrella kupariset kannentiivisteet. Onko kellään tietoa, kuinka paksusta levystä ne tulisi tehdä, pitääkö tiivisteen ja pintojen välissä käyttää lisänä esim. kuparitahnaa ja pitääkö lohkoon tehdä erilliset liekkirengasurat ja niihin omat renkaat?
Ihmettelyä aiheuttaa myös vanhat varaosatiivisteeni, joita meinasin käyttää mallina.

Pahoittelen huonoa grafiikkaa, mutta ei ollut kuvia/kameraa saatavilla.
Eli vihreällä merkitsin kanavat, joista nesteet pääsevät liikkumaan lohkon ja kansien välillä, punaisella merkitsin kansien kanavat jotka "päättyvät" kannentiivisteeseen ja sinisellä ylimääräiset reijät jotka ovat pahveissa.
Eniten hämmästystä aiheuttaa imukanavien alla olevat kanavat jotka on pahvissa kuristettu pienillä reijillä, samalla periaatteella oli kanava torpattu myös imusarjan tiivisteessä.
Myöskin lohkosta tulee kanavia joille ei ole vastaparia kansissa, vaan päättyvät tiivisteeseen.
Miten tulevaan kupariseen tiivisteeseen tulisi reijät avata, vai käytänkö tätä hieman kummallista kaavaa mallina?