Laakereita?

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Laakereita?

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Mistä kummasta löytää koneeseen kaikki laakerit,stanu koossa.
Eli kiertokankien laakerit,runkolaakerit sekä tasapainoakselin laakerit?Motonet ja koneistamot myy ei oota.Kiertokankien laakerit löysin jo,mutta mistä loput.
Myös täydelliset tiiviste sarjat alkaa olemaan kiven alla?
Playboy
"Turbo"
Viestit: 264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 22:47
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Playboy »

Tasapainoakselin laakeria pitäisi saada ihan joka varaosapuodista. Pari vuotta sitten ostin viimeksi niin oli suoraan hyllyssä. Mielestäni kuuluu myös Motonetin valikoimaan, mutta jos sanoivat että ei ole, niin ei kai sitten.
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
KKuisma
"Saabisti"
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 20:34
Paikkakunta: Saarijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KKuisma »

Kysyppä esim. http://www.rallyracefin.fi/ V6:n laakereita ne pitäisi olla käypäset myös V4:een.
Kimmo #1373
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7568
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

oisko

Viesti Kirjoittaja mestari »

vaikka mulla jos et muualta saa ja taitaa olla vielä venttiilejäkin uusia ja niitä tiiv srj
lennon
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Su Marras 13, 2005 20:27
Paikkakunta: tammela

koneremppa ei edisty

Viesti Kirjoittaja lennon »

Olen kanssa metsästänyt tasapainoakselin laakereita pari kuukautta. Puhelinlaskua on tullut hullun lailla, mutta laakereita ei vaan löydy. Jos joku myisi, niin olis kaikki tarvittava koossa. Jos myyntihaluja on niin soitelkaapa numeroon 050 3310978. Olis vähän kiire, koneistamossa aletaan hermostumaan, kun mun roippeet lojuu niiden riesana ja apua ei ole näkynyt.


#817
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

Re: koneremppa ei edisty

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

lennon kirjoitti:Olen kanssa metsästänyt tasapainoakselin laakereita pari kuukautta. Puhelinlaskua on tullut hullun lailla, mutta laakereita ei vaan löydy. Jos joku myisi, niin olis kaikki tarvittava koossa. Jos myyntihaluja on niin soitelkaapa numeroon 050 3310978. Olis vähän kiire, koneistamossa aletaan hermostumaan, kun mun roippeet lojuu niiden riesana ja apua ei ole näkynyt.


#817
Saksasta saa tilattua kaikkia V4:n moottorin osia. Laakerit tuosta tilaukseen http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f= ... ic&exact=1
Hinta 51.62 EUR
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Kiitos Jyrki,löysin ton minuutin ennen ku lähetit privaatin.
Onko joku tilannut tuolta,kuinka pitkät toimitus ajat,ja entäs kun ei ole luottokorttia?Onnistuuko joku postiennakko tyyppinen maksu?
kabu
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 12:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kabu »

Saksaan (ja muuallekin euroalueelle) saa rahat siirrettyä ilmaiseksi tilisiirtona jonka pystyy tekemään myös nettipankissa. Tarvitset vastaanottajan nimen, osoitteen, tilinumeron IBAN muodossa ja vastaanottajan pankin SWIFT-tunnuksen.

Tietty tuossa on se juttu että maksu menee tavallaan etukäteen mutta olen kyllä muutamien luotettavaksi katsomieni firmojen ja esim saksan ebaysta yksityishenkilöiltä hankittujen tavaroiden kanssa toiminut juuri noin. Toimii oikein hyvin.

Eli käyt firman kanssa ensin kirjeenvaihtoa siitä mitä haliuat, he sitten kertovat löytyykö ja mitä maksaa rahteineen. Laitat summan tilille ja he sitten tavarat postiin kun rahat tulee tilille. Heman hitaampaa tietty kuin visalla kun pitää odotella rahojen siirtymistä muutaman päivän.
Tahtari-Pekka
95, 1962 (MA) - 900 OG, 1984 (MA)
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Ok,kiitsa. 8)
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Suppari kirjoitti:Kiitos Jyrki,löysin ton minuutin ennen ku lähetit privaatin.
Onko joku tilannut tuolta,kuinka pitkät toimitus ajat,ja entäs kun ei ole luottokorttia?Onnistuuko joku postiennakko tyyppinen maksu?
Kaveri tilasi Fordiinsa tuolta peltiosia ja toimitus tapahtui kuulemma vaivattomasti. Itse en ole vielä tilannut, mutta eiköhän homma toimi saksalaisella täsmällisyydellä.
Maksutavoista en ole varma, mutta kannattaa varmasti kysyä
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

kabu kirjoitti:Saksaan (ja muuallekin euroalueelle) saa rahat siirrettyä ilmaiseksi tilisiirtona jonka pystyy tekemään myös nettipankissa. Tarvitset vastaanottajan nimen, osoitteen, tilinumeron IBAN muodossa ja vastaanottajan pankin SWIFT-tunnuksen.

Tietty tuossa on se juttu että maksu menee tavallaan etukäteen mutta olen kyllä muutamien luotettavaksi katsomieni firmojen ja esim saksan ebaysta yksityishenkilöiltä hankittujen tavaroiden kanssa toiminut juuri noin. Toimii oikein hyvin.

Eli käyt firman kanssa ensin kirjeenvaihtoa siitä mitä haliuat, he sitten kertovat löytyykö ja mitä maksaa rahteineen. Laitat summan tilille ja he sitten tavarat postiin kun rahat tulee tilille. Heman hitaampaa tietty kuin visalla kun pitää odotella rahojen siirtymistä muutaman päivän.
Joo, näin toimii osien tilaaminen myös esim. Ruotsin Sonett clubilta. Muutaman päivän viive rahojen siirtymisessä, mutta osat tuli postin toimittamana kotiin parin viikon sisällä tilauksesta.
Ebayssa olen käynyt kauppaa vain Paypalilla, kaikki tilaamani tavarat tosin jenkeistä.
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
kromipuskuri
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:48
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kromipuskuri »

Kiitos Jyrki,löysin ton minuutin ennen ku lähetit privaatin.
Onko joku tilannut tuolta,kuinka pitkät toimitus ajat,ja entäs kun ei ole luottokorttia?Onnistuuko joku postiennakko tyyppinen maksu?
Tilasin tuolta Saksasta puolitoista vuotta sitten laakereita ja öljypumpun kuuppaan. Muistaakseeni toimitusmaksut ei olleet kuin alle 20€, mikä oli minusta halpaa. Maksoin rahat etukäteen tilille. Kyselin tällä foorumilla firman toimituksesta ja joku kirjoitti tilanneensa hoppaan jotain osia ja homma toimi varsin hvyin. Niin se toimi minunkin kohdalla, joten suosittelen lämpimästi. :wink:
# 2348
Saab 96 -75 (PR)
Saab 96 -70 (OE)
nero4
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: La Loka 30, 2004 21:31
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja nero4 »

Mivacar toimittaa myös noita v4 osia, jos haluaa asioida suomenkielellä. Toimitus aika onkin sitten eri asia. Itse olen tilannut sieltä jakopäänrattaat, tasapainoakselin laakerit ja männänrenkaat.
On se vaan hurja peli
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

nero4 kirjoitti:Mivacar toimittaa myös noita v4 osia, jos haluaa asioida suomenkielellä. Toimitus aika onkin sitten eri asia. Itse olen tilannut sieltä jakopäänrattaat, tasapainoakselin laakerit ja männänrenkaat.
Mihin hintaan olet saanut tuolta?
nero4
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: La Loka 30, 2004 21:31
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja nero4 »

Suppari kirjoitti:
nero4 kirjoitti:Mivacar toimittaa myös noita v4 osia, jos haluaa asioida suomenkielellä. Toimitus aika onkin sitten eri asia. Itse olen tilannut sieltä jakopäänrattaat, tasapainoakselin laakerit ja männänrenkaat.
Mihin hintaan olet saanut tuolta?
Olisikohan rattaat ja laakerit maksanut jotain 270€ yhteensä en nyt muista tarkkaan mutta männänrenkaat oli 114€
On se vaan hurja peli
Vastaa Viestiin