saab 96 v4 super vm-79

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
kari.elomaa1
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 09:08

saab 96 v4 super vm-79

Viesti Kirjoittaja kari.elomaa1 »

Minkälaiset ovat kyseisen auton moottorin ventiilien välykset,säädetäänkö kylmänä vai kuumana?
Entä sytytysennakko,alipaineletku tukittuna vai paikallaan?
Onko mitään kokemusvinkkejä kyseisiin töihin.

Kiitos
Aloitteleva saabisti
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Olen tästä juuri lähdössä tallille siivoamaan, joten katson sinisestä pipliasta tiedot. Kokemusta on kaikista noista jutuista.
# 419 Vesa Pohjalainen
timos
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Touko 16, 2007 12:20
Paikkakunta: Sastmola

Viesti Kirjoittaja timos »

Imu 0.35, pako 0.40 kylmänä. Ennakko 6 ast. alipaineletku pois ja aukko tukittuna. "Haynes SAAB 95&96 1966-75."
Tarkista Vesalta!
Timo
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

timos kirjoitti:Imu 0.35, pako 0.40 kylmänä. Ennakko 6 ast. alipaineletku pois ja aukko tukittuna. "Haynes SAAB 95&96 1966-75."
Tarkista Vesalta!
Timo
Kyllä nuo tiedot ovat ihan oikein.

sytyn säätö: 800 rpm vielä kisäyksenä.
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin