Moi!
No nyt on vanhus alkanut oireilemaan siten, että vaikka autossa uusi akku, niin startatessa virrat menee "nolliin" ja eipä lähde käyntiin.
Startti pyörii heikonlaisesti ja ei jaksa käynnistää.
Latausta näkyy käynnissä ollessa olevan 13.6 v ajovalojen ollessa päällä.
Eli:
Voiko akku purkautua VIRTALUKON POHJAN vai STARTTIMOOTTORIN KAUTTA?
Vai mistä alkaa etsimään vikaa....
Välillä pelaa ja välillä ei.
Ja oisko kellään edullista v-lukon pohjaa jos tarttis...
Olis päivittäistä tarvetta ajella kun tonnari maalaamossa...
Nyt vaan pitää irrottaa aina akunjohto irti, jotta sais käyntiin....
Kutvosen virta "kato"
Jommastakummaasta akun navasta voisit mitata purkausvirran kun auto seisoo ja sähkölaitteet (myös valot) on poiskytketty. Eli kun irroitat niitä akun napoja, kipinöikö ja kuinka suurta purkausvirtaa näyttää jos kytket virtamittarin.
Sulakkeita räpläämällä voisit yrittää katsoa minne salaperäinen purkausvirta suuntautuu.
Sulakkeita räpläämällä voisit yrittää katsoa minne salaperäinen purkausvirta suuntautuu.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima