Kytkinremontin jälkeen kytkin ei ole oikein irroittanut kunnolla. Mielestäni vaiva on pahentunut vähän ajan myötä. Luin vanhoja viestejä ja empiirisestikin havaitsin että sen neliömutterin pyörittely ei auttanut vaivaan. Ajattelinkin seuraavaksi kokeilla tuota täällä foorumillakin usein esiintynyttä prikkakonstia. Voisiko joku ystävällisesti vielä kertoa tarkalleen että mihin kohtaan niitä prikkoja nyt kannattaa alkaa lykkimään? Kytkimen työsylinterin ja jonkun kohdan väliin ilmeisesti,mutta en oikein vielä ole hokannut että mistä kiinnityskorvakosta on kyse. Auttakaa tietämätöntä Asiasta toiseen, on muuten vähitellen alkanut näkyä taas reilummin ysikuutosia liikenteessä näin kevään tullen. Hyvä!
Kytkimen työsylinteri on perästään pultilla kiinni.
Pultti menee vaihdelaatikon kyljessä olevan korvakkeen läpi, prikka tulee tämän korvan ja työsylinterin väliin.
Eli pultti pitää ottaa siksi aikaa pois ja tämän jälkeen koko työsylinteri liikkuu kohti konetta. Aika pienikin prikka vaikuttaa.
Jaaha, löytyihän se oikea kohta ilman suurempia ongelmia. Yksi prikka sinne oli jo laitettu. Kokeilin toista perään ja kytkin alkoi pitämään naputusta kun painoi polkimen ihan pohjaan, eli vissiin se haarukka otti jo johonkin kiinni. Nyt pitäis löytää kait semmoinen ihan pikkuisen paksumpi prikka jonka voisi yksinään laittaa tuonne väliin. Hmm... Ollut kyllä melkoista säätämistä tuon kytkimen kans, mutta ehkäpä tuo jonain päivänä tulee kuntoon ihan viimeisen päälle
eikai oo ongelmana että kytkin ei irrota?itelleni tilasin motonetistä kytkinsarjan ja ku paikalleen laitto ni ei irrottanu ollenkaan..prkl!! vika oli siinä että kun paineasetelman kiristi vauhtipyörään niin se asetelman sisäreiän reunat otti kiinni kytkinlevyn painejousin päällä oleviin "kohoumiin"...no vingulla vähän isonsin reikää niin johan alko pelaamaan...aikasemmassa topicissa "96:n kytkin ongelma" on juttua lisää...