lisämittareita kuuppaan!

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23990
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

lisämittareita kuuppaan!

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tere pari kysymystä! mihis olette sijoitellet kuuppaan esim kiekkamittaria, ja muita lisä mittareita? itselläni löyty tallin hyllyltä iso kiekkamittari ja ajattelin laittaa sen kuuppaan mut paikka puuttuu!!! se on saman kokoinen kuin kuupan omat mittarit mittaristossa!!! rattiputkenpäällä olisi hyvä paikka mut se peittää kaiken muun ja sitäkin harkitsin et poistaisi tuon bensa/lämpömittarin ja laittais siihen rundikellon! olen jossakin netis nähny sellasenkin kojelaudan päällisen kuuppaan mis oli 3:lle mittarille paikka siinä keskellä kojelaudan päällä!!!

siitä kierros lukumittarista vielä et siinä on 3 valolle paikka siinä alareunassa....ajattelin et yksi valo vois olla sähkönen flektinvalo, latauksen merkkivalo, öljynpaineen merkkivalo!!!

ehdotuksia otetaan vastaan!!!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ile76
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 15:39
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ile76 »

Nykyisin minulla on sellainen pieni kiekkamittari upotettuna siinä tuhkakupin yläpuolella.

Itsekin olen tuollaista nopeusmittarin kokoista kiekkamittaria havitellut, sen olen suunnitellut sijoittavani seuraavasti. Otan varaosa autosta ylimääräiset nopeusmittarin upotuspokan+kiinnitys hilut ja teen siihen tuhkiksen/96-merkin kohdalle kolmannen upotuksen. Sitten siirrän bens/lämpö mittarin siihen uuteen reikään ja laitan kiekkamittarin siihen bens/lämpö mittarin paikalle. Siinähän se on hyvällä paikalla siististi upotettuna. :D
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23990
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

entäs onko kukaan rakntanut tai nähnyt 99/900 mittaristoa purettuna kuupan kojelautaan??? saahan tuon kiekkamittarin asennettua ulkopuolellekkin autoa!!!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Vastaa Viestiin