takalokarin muovipalat 96:seen
takalokarin muovipalat 96:seen
Eli oliskos kellään hyllyssä tai sen alla ylimääräsenä noita muovi paloja?
- Rin-tin-tin
- "Viggen"
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
- Paikkakunta: Borgå
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
Tarkenna please! Tarkoititko niitä kumisia kiveniskuilta suojaavia lätkiä takalokareiden ala etukulmassa?
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
Kyllä vain, tuossa kyllä on jo yhdet tyrkyllä.
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
Erik Randa Tukholmasta on tehnyt muotit ja häneltä kyseisiä uustuotanto lärpyköitä saa ostettua. Ruotsin klubi sivulla on linkki.
Arvatenkin Kumisi kupruilee, mikä johtuu sisällä olevan jäykiste pellin ruostumisesta ja sitä kautta turpoamisesta. Olen pariin projetkiin korjannut seuraavasti:
- terävällä mattoveitsellä takapuolelta leikkaa ohuen pintakumin kumin pois jättäen vain kiinnitysnännit paikoilleen.
- näin saat ruosteisen pellin näkyviin.
- yleensä pelti jo niin ruostunut, että murenee kumia vääntelemällä pois.
- Tinnerirätillä kumin hinkkaus puhtaaksi.
- Lopputulos hyvä, Mustanpuhuva kumi, joka on jopa helpompi vetää nänneistä paikoilleen kuin se alkuperäinen jossa pelti sisällä. Lisäksi kumin kupruilu vähenee.
Arvatenkin Kumisi kupruilee, mikä johtuu sisällä olevan jäykiste pellin ruostumisesta ja sitä kautta turpoamisesta. Olen pariin projetkiin korjannut seuraavasti:
- terävällä mattoveitsellä takapuolelta leikkaa ohuen pintakumin kumin pois jättäen vain kiinnitysnännit paikoilleen.
- näin saat ruosteisen pellin näkyviin.
- yleensä pelti jo niin ruostunut, että murenee kumia vääntelemällä pois.
- Tinnerirätillä kumin hinkkaus puhtaaksi.
- Lopputulos hyvä, Mustanpuhuva kumi, joka on jopa helpompi vetää nänneistä paikoilleen kuin se alkuperäinen jossa pelti sisällä. Lisäksi kumin kupruilu vähenee.
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
taikka nopeampi oikotie onneen: vanhat kumit veke ja saman paikan teippaus ja ryppymassaa päällee niin näyttää kolmen metrin päästä ihan hyvälle.
eikä ruostu enää----
eikä ruostu enää----
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
Joo nuo kumit sainkin jo hommattua toisesta vaan nuo nännin näpykät on poikki joten lievää taiteilua luvassa
Kumit siihen on melkein pakko heivata kun toisen takalokarin etureunan sai seppäillä uusiksi koska sieltä puuttui pelti.
Kumit siihen on melkein pakko heivata kun toisen takalokarin etureunan sai seppäillä uusiksi koska sieltä puuttui pelti.
- Rin-tin-tin
- "Viggen"
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
- Paikkakunta: Borgå
Re: takalokarin muovipalat 96:seen
Tikkiksen neuvo on täyttä asiaa, nimittäin niitten vanhojen uusiminen. Kysy Mestarilta vanhoja kohtuuhintaan jos tutit on kiskaistu poikki. Ja asennuksessa muista työntää tutit reikään meisselin kahvapuolell samalla kun vedät läpt tongilla ja muista rasvata ne tutit dinitroolilla tai vastaavalla. Työn iloa!
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!