Moi!
Kytkinrempan jälkeen autooni ilmestyi seuraavanlainen ongelma: Vaihteet alkoivat ajan kuluessa mennä huonommin silmään ja kytkintä sai painaa aina vaan syvemmälle, että se alkoi ottamaan. Nyt kun auto on seissyt reilun kuukauden tuossa kotipihalla, saa polkimen painaa ihan pohjaan, eikä kytkin toimi ollenkaan. Itse mietin että vuotaneeko kytkin jostain nesteensä pihalle? Vai pääseekö systeemiin ilmaa jostain?
Jos vika on jompi kumpi edellä mainituista, mitä asialle pitäisi tehdä? Vissiinkin lisätä nestettä ja ilmata, mutta miten tuo ilmaus tapahtuu? Autotallista löytyy sellainen Bilteman (todella laadukas) jarrujen ilmaustyökalu, onko siitä tähän mitään apua (remontoin tod. näk. yksikseni)
Antti
Kutvosen kytkimessä ilmaa??
No niin, nyt on kytkin ilmattu... Homma oli tosiaan helppo paineilman avustuksella. Itselläni ei siinä nestesylinterin yhteydessä ollut kuin yksi korkki, teinkin vanhasta pyöränkumista sopivan "huulen" tuohon korkin reiän ympärille. Sitten vaan renkaantäyttövehje kompressoriin paikalleen ja jopa poistuivat ilmat kytkinjärjestelmästä
Aloin nyt jälkeenpäin miettiä, että mistä sinne se ilma pääsi tulemaan? Kannattaisiko alkaa vaihtamaan työsylinterin tiivisteitä vai missä lie todennäköisin vuotokohta? Kiitokset vielä pirhomikille loistavasta korjausneuvosta!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)