Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4071 Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saab.96 » Ma Maalis 07, 2011 11:32
Suppari kirjoitti: Hae jostain og:n ruiskullisen kokonainen tankki. Siinä kaikki tarvittavat osat. Ml. paluuletkun läpivienti. Nyt jos tekisin ni hitsaisin nipan sillekkin, mutta toimiihan toi noinki..
Ok. Laitan samantien ostoilmoituksen tankista1
Kiitos! Tätä oon miettinyt jo pitkään. Nyt se ratkesi!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4071 Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saab.96 » Ma Maalis 07, 2011 11:34
OG900 on kuullema muovitankki?
Vai onko niitä sekä muovista että metallista?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24007 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ma Maalis 07, 2011 11:36
og aina muovitankilla.
99 b-turbois oli peltitankkia.
mut kyl sen kauluksen saa siihen.... tai sitten etsii lvi tai muu supiste / kaulus metallia...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4071 Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saab.96 » Ma Maalis 07, 2011 11:47
nalleolut kirjoitti: og aina muovitankilla.
99 b-turbois oli peltitankkia.
mut kyl sen kauluksen saa siihen.... tai sitten etsii lvi tai muu supiste / kaulus metallia...
Ok. Kiitos!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Maalis 07, 2011 11:59
Niin siis se hitsattava kaulus pitää itte pellistä polvea vasten touhuta...
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24007 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ma Maalis 07, 2011 12:04
luulis sellaisia valmiina löytyvän.... ja mikä estää sen og:n muovisen laittoa siihen..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Maalis 07, 2011 12:45
keksikää pyörä uudestaan...
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24007 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ma Maalis 07, 2011 12:47
Suppari kirjoitti: keksikää pyörä uudestaan...
hahahahahhaahha
sellaisia hitsattavia kauluksia löytyy.... oon aikoinaan putkifirmas niitä nähny ja kuparista jopa tehny...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Maalis 07, 2011 14:19
Kaikenlaista löytyy varmasti, voihan koko tankinkin teettää. Mitä etuja näet siinä, että tuollaisen valmiin kauluksen ostaisi vrt. siihen, että 2 minuutissa teet suorasta pellistä?
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24007 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ma Maalis 07, 2011 14:27
kaikilla ei oo englannis pyörää
vasaralla ratakiskoa vasten takomalla saa just sellaisen ku sattuu tulemaan..
joo tekotapoja on monia...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ma Maalis 14, 2011 09:12
Kuuluukos muuten noita kiertokangien pultteja uusia joka avauksen jälkeen, entä muut koneen pultit/mutterit?
Miten saisi helpoiten triggeripyörän, johonkin hihnapyörään??
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Maalis 14, 2011 09:41
ARP:tä ei tarvii, ja muuta ei kannata kyllä viritettyyn koneeseen edes harkita.
Voisin kattoa, mulla taitaa olla yks 36-1 triggeripyörä, joka sopii tasuriakselin hihnapyörän taakse. Ja siihen se pitää laittaakkin, ei saa olla hihnan päässä..
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712 Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Frostgrey » Ma Maalis 14, 2011 10:59
Mistähän noita ARP:n pultti sarjoja vois löytää, lähteekö nuo vanhat pultit noista kiertokangista helposti pois...?
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178 Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02
Viesti
Kirjoittaja Suppari » Ma Maalis 14, 2011 11:12
Lähtee lyömällä helposti, ja pultit saa vaikka US-partsilta.Kannattaa ottaa kaksi sarjaa v6:seen,ja saat taatusti myytyä ylimääräisen sarjan jollekkin, viikottain noita kysellään.. Ja vauhtipyörään ford pinton ARP pultit.
/ / / M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Juha K
"Hölösuu"
Viestit: 1131 Liittynyt: Ma Tammi 15, 2007 13:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Juha K » Ma Maalis 14, 2011 12:16
Täällä yksi ostaja heti valmiina, en ole itse saanut vielä aikaiseksi tilata pultteja