tuollanenkin ratkaisu...
http://i147.photobucket.com/albums/r310 ... ycross.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r310 ... ldrive.jpg
http://i147.photobucket.com/albums/r310 ... rossv4.jpg
alkuperäistä kunnioittaen...
nelivetoo kuuppaan...
nelivetoo kuuppaan...
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Re: nelivetoo kuuppaan...
Todellista hipoosaa.Vakiolaatikosta ulosotto kardaanille,ja jos en ihan väärin nähnyt niin perä on myös tehty kuupan laatikosta!Aika seppiä.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: nelivetoo kuuppaan...
Eikös tämä Suomessa taanoin palanut nelivetokuuppa ollut rakennettu samalla tavalla. Eli omalla laatikolla, jossa voiman ulosotto ja toinen laatikko peränä.
#2277
Re: nelivetoo kuuppaan...
En tiedä..Mutta eiköhän helpommalla pääsis käyttämällä jotain audin tavaraa..Tosin voi olla ettei tuonkin laitteen tekoaikoihin ole sitä ollut niin paljoa käytettävissä.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: nelivetoo kuuppaan...
Jeh, se oli juurikin noin =) Nikulamaisesti sanottuna; täytyy sanoa, että oli helevetin hauska peli ajaa. RIP.Johnny V4 kirjoitti:Eikös tämä Suomessa taanoin palanut nelivetokuuppa ollut rakennettu samalla tavalla. Eli omalla laatikolla, jossa voiman ulosotto ja toinen laatikko peränä.
Näitä nelivetokuuppiahan on jonkin verran toteutettu subarun tekniikalla?