Puuhasteluun liittyy kysymyskin: Mikä olisi tehokkainta poistamaan eristeiden liimajämät pelleistä?
Maton alla muhii
Maton alla muhii
Muistutuksena piiloruosteesta:Aloin putsaamaan kuupan lattiaa ja oli jo
päässyt äänieristeiden alle kertymään (onneksi vain) pintaruostetta.
Puuhasteluun liittyy kysymyskin: Mikä olisi tehokkainta poistamaan eristeiden liimajämät pelleistä?
Re: Maton alla muhii
itse olen kokeillut kaikenlaista-vähän lämmittämällä ja kaavimalla metallilastalla ja sitten loput bensariepulla tai jollain liuottimella
Itse käytin menetelmää: ensin kaavitaan kaikki irtoava liima pois, kuumailmapuhallin + lisää kaapimista, sitten hangataan liuottimella ja lopuksi ikkunanpesu spreyllä. Ja niistä paikoista joista noilla ei kohtuudella suostunut lähtemään hinkkasin epäkeskolla.
Lämmittäminen kävi mielessä, mutta sitten pitää odottaa viileämpiä kelejä. Tiilitalon talli kun on lämmennyt lähes 30-asteiseksi, ei se ihan hetkessä jäähdy
Ei viitsisi ylimääräisiä lämmitellä.
Lastalla olen palasia kammennut irti. Tuntuu lähtevän helpommin irti ehjästä maalista kuin ruosteisista kohdista
Lastalla olen palasia kammennut irti. Tuntuu lähtevän helpommin irti ehjästä maalista kuin ruosteisista kohdista