v4 efi

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
slant
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: To Elo 20, 2009 14:46

v4 efi

Viesti Kirjoittaja slant »

Onko kukaan tehnyt moista viritelmää? Tuli mieleen moinen pyhäinhäväistys kun tontilla on v4 saab ja mondeo -94 josta jää yli kaikki paitsi varsinainen kone. Ajatus oli vain teknisen nykykäyttömukavuuden omaava kuuppa. Periaatteessa swappi ei ole vaikea, 2 vara-/romukonetta on nurkissa joista saisi imusarjan uhrattavaksi ja muuta ehkä tarvittavaa muunneltavaa palikkaa; lähinnä mietin kampiakselin asentotunnistimen rakentamista.
KeijoAnnikki
"Hirsch"
Viestit: 759
Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: v4 efi

Viesti Kirjoittaja KeijoAnnikki »

slant kirjoitti:lähinnä mietin kampiakselin asentotunnistimen rakentamista.
Eikös Supparin turboV4:n kuvissa ollut aikanaan asentoanturille löytynyt sopiva paikka.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Re: v4 efi

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mondeosta kannattaa käyttää se EDIS4 sytkä, jota varten voi tehtailla hammaskiekon kampiakselin päähän hätätilassa vaikka mopon takarattaasta. En oli 100% varma riittikö tuo myös ruiskulle. www.finsquirt.net varmaan tietää ainakin.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: v4 efi

Viesti Kirjoittaja Suppari »

http://s135.photobucket.com/albums/q156 ... 300014.jpg
Tossa kuva triggerikiekosta ja vr anturista. Teetin omilla mitoilla laserleikkaajalla tuon kiekon.

Älä laita minkään mondeon aivolaatikkoa,anturit,suuttimet,sytytysosat yms. voit käyttää,mutta laita vaikkapa mega ohjailemaan,niin saat joskus toimimaankin.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Vastaa Viestiin