Olisiko kellään heittää vinkkiä miten lohkolämmittimen vastuksen saa lohkosta nätisti irti. Kun on kaksi moottoria, joissa ehjä ja hajalla oleva vastus, tietenkin hajalla oleva vastus on käyttöautossa ja ehjä varaosa-autossa.
Talvi tulee taas jossakin vaiheessa ja tarvii saada kajakki roikkaan, ei raski vanhaa kiusata ilman lämmitystä..
Lohkolämmittimen irroitus
Lohkolämmittimen irroitus
96 -79
Mun kokemuksen mukaan lähtee ihan suoraan ulospäin vetämällä (on kartiosovite). Hyvässä tapauksssa putoaa käteen kun hiukan pitelee. Yksilöitä tietysti on, ja vaikeusaste voi riippua käytetystä tiivistysaineesta. (Liima? Tiivistysaine? Kovetttunut? Sitkeä?) Varovasti sivulle- ja ulospäin naputellen se sieltä kuitenkin nousee.
Mulla oli joskus kajakki, jossa oli vastus kannen etupäädyssä (tuskin paras mahdollinen paikka lämmön jakaantumisen kannalta?!?). Sitä painoi paikalleen ihan erillinen rauta, jonka toinen pää oli pultattu jakopään kopan ruuvin väliin. Lohkon sivussa olevissa vastuksissa en ole nähnyt mitään kiinnitysrautoja.
Mulla oli joskus kajakki, jossa oli vastus kannen etupäädyssä (tuskin paras mahdollinen paikka lämmön jakaantumisen kannalta?!?). Sitä painoi paikalleen ihan erillinen rauta, jonka toinen pää oli pultattu jakopään kopan ruuvin väliin. Lohkon sivussa olevissa vastuksissa en ole nähnyt mitään kiinnitysrautoja.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)