Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » Ma Touko 19, 2003 08:37
tilasin 96 jako pää rattaat miva car oy stä, onko kokemuksia ? onko hyvät
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kallejh » Ma Touko 19, 2003 13:05
Metalliset vai orkkikset?
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » Ma Touko 19, 2003 15:13
tyyppi ei ollut varma mitkä sielt tulee
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kallejh » Ma Touko 19, 2003 16:48
No eiköhän ne aina ole paremmat kuin vanhat...
Eipä tuohon oikein muuta osaa sanoa.
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857 Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja mikan » Ke Elo 27, 2003 12:46
Mitä maksoivat?
Eikös näistä yleensä mene se suurin ratas?
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kallejh » Ke Elo 27, 2003 14:21
Yleensä kaljuksi menee tasapainoakselin ratas, eli se vasemmanpuolinen (jos katsoo jakopäätä auton edestä päin).
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Playboy
"Turbo"
Viestit: 264 Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 22:47
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Playboy » To Loka 02, 2003 12:03
Kannattaa sitten laakeroida tasapainoakseli uusiks. Kajakkien surullisenkuuluisa tyyppivikahan on tämä että akselin laakerit pettää jolloin jakopään puolella oleva fiiberipyörä lähtee kulumaan kasvaneen välyksen myötä. Kokeiltiin ihan piruttain lyödä uudet fiiberit ilman laakerointia, niin 200 kilsaa kesti. Kerran on tosin käynyt niin että jotain klikkas koneessa, ja tasapainoakselin fiiberi meni ihan sileäksi. Silloin jos laakerit on vielä OK, niin pystyy vaihtamaan rattaan ilman että ottaa koneen pois.
-JH
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » Pe Loka 03, 2003 08:21
on tarkotus tasapaino yms laakerit vaihtaa
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015