96 iskarit
96 iskarit
Selvitellääs taas osien kokoja, eli paljonkos tollasen superin iskarit on pitkiä? Jos jollain on irrotettuna taka ja etuiskarit niin voisiko ystävällisesti mitata. Kiitos
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: 96 iskarit
Ei irrallisia ole nyt käsillä, mutta Sininen Biblia kertoo seuraavaa:
Etu: pituus 250 mm, ulosvedettynä 390
taka: 255 mm, ulosvedettynä 417 mitattuna alapään reiän keskeltä yläpään aluslevyn olakkeeseen.
Etu: pituus 250 mm, ulosvedettynä 390
taka: 255 mm, ulosvedettynä 417 mitattuna alapään reiän keskeltä yläpään aluslevyn olakkeeseen.
Re: 96 iskarit
Kiitosta, omat kaks bibliaa jossain jemmassa niin en itse katsonut 

96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: 96 iskarit
sen verran vielä että onko tuo takaiskarin 255mm pituus siis juuri se kun iskari on pohjassa?
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: 96 iskarit
255 mm näyttää sen verran lyhyeltä mittanauhassa, että kai se tarkoittaa minimimittaa
Jos olet hakemassa jostain toisesta autosta iskareita, niin takaset on samanmittaiset kuin useassa (jollei kaikissa) 60-70 luvun Alfa-Romeossa edessä.
-ja eteenhän käy tuplaysin etuiskari.

Jos olet hakemassa jostain toisesta autosta iskareita, niin takaset on samanmittaiset kuin useassa (jollei kaikissa) 60-70 luvun Alfa-Romeossa edessä.
-ja eteenhän käy tuplaysin etuiskari.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: 96 iskarit
Onko noi 99:in etuiskarit jäykemmät kun 96:en omat? Tarvitsisi lisää jäykkyyttä vähän etupäähän...Mikko_H kirjoitti:255 mm näyttää sen verran lyhyeltä mittanauhassa, että kai se tarkoittaa minimimittaa![]()
Jos olet hakemassa jostain toisesta autosta iskareita, niin takaset on samanmittaiset kuin useassa (jollei kaikissa) 60-70 luvun Alfa-Romeossa edessä.
-ja eteenhän käy tuplaysin etuiskari.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: 96 iskarit
Tiiä onko jäykemmät, mutta Kybin luettelossa kuupan ja 99:n iskarit on eri tuotenumerolla. Gabrielin luettelossa taas on samalla numerolla, kuin myös Speedparts / PCS Bilsteinit. Ysiysiinhän nuo jälkimmäiset varsinaisesti on tarkoitettu. Kuupan oma versio jätetty kysynnän hiipuessa pois.
Re: 96 iskarit
Spaxilta saa säädettäviä iskareita kuuppaan, eikä ne oo edes mahottoman hintasia, ainakaan briteissä.
Re: 96 iskarit
Jatketaan tähän, kun alustasta on kyse...
Talvella osui rengas kuoppaan kunnon paukahduksen kera, jonka jälkeen auto vetää oikealle ja epätasaisuuksissa kuuluu etupäästä kolinaa. Puslia näyttää olevan hieman hankala löytää. Vai onko pallonivel todennäköisempi tuhoutumisen kohde? Olisiko vihjeitä, mistä etsiä? Pitäisi päästä tulemaan Hyvinkäälle ja alkaa aika käymään vähiin...
Talvella osui rengas kuoppaan kunnon paukahduksen kera, jonka jälkeen auto vetää oikealle ja epätasaisuuksissa kuuluu etupäästä kolinaa. Puslia näyttää olevan hieman hankala löytää. Vai onko pallonivel todennäköisempi tuhoutumisen kohde? Olisiko vihjeitä, mistä etsiä? Pitäisi päästä tulemaan Hyvinkäälle ja alkaa aika käymään vähiin...
- Saab 96 -77
- Fiat Bravo t-jet sport -08
- Fiat Croma i.e. -89
- Yamaha XT600E -90
- Fiat Bravo t-jet sport -08
- Fiat Croma i.e. -89
- Yamaha XT600E -90
Re: 96 iskarit
Onkos vielä iskarin yläpäät kiinni?
Itellä oireili vähän samalla lailla aikoinaan kun Bilteman rallyeiskari
irroitti itsensä yläpäästä.
Tuli muuten käytyä 2006 Hyvinkäällä se yläpää irti,hyvin liikkui.
Itellä oireili vähän samalla lailla aikoinaan kun Bilteman rallyeiskari
irroitti itsensä yläpäästä.
Tuli muuten käytyä 2006 Hyvinkäällä se yläpää irti,hyvin liikkui.
96 -73
96 -76 vuorotteluvapaalla
96 -75 kustom
96 -76
96 -76 vuorotteluvapaalla
96 -75 kustom
96 -76