Mittaamalla ja vertailemalla lokasuojistae0000333 kirjoitti: Negatiivinen camper on tosiaan pyörän yläreunan kallistus auton keskilinjaa kohti ja positiivinen caster on olka-akselin takakallistuma. Sen mittaaminen kun auto on kasassa on hiukan mullekkin hämäränpeitossa. Kun kilpa-auto oli vaakitettuna pukeille ja turhan romut pois edestä niin silloin luotilangoilla ja kaikenlaisilla systeemeillä sai jollainlailla mitattua.
Pyöränkulmien muutostaulukko
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
On tuohon kulmamittakin olemassa, minkä ostin miestentiimarista osastolta "puuseppä". Tähän hitsattiin lattaraudasta jatketta. Tällä myös camperia mittaillaan varikolla...Turbo16 kirjoitti:Mittaamalla ja vertailemalla lokasuojistae0000333 kirjoitti: Negatiivinen camper on tosiaan pyörän yläreunan kallistus auton keskilinjaa kohti ja positiivinen caster on olka-akselin takakallistuma. Sen mittaaminen kun auto on kasassa on hiukan mullekkin hämäränpeitossa. Kun kilpa-auto oli vaakitettuna pukeille ja turhan romut pois edestä niin silloin luotilangoilla ja kaikenlaisilla systeemeillä sai jollainlailla mitattua.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
#1814