Täältä foorumilta löytyy myös etsimällä tulpanjohtojen ohjevastukset, joten summan mutikassa ei tarvi niitä lähteä vaihtamaan. Samalla löytää myös juttua siitä miksi juuri Bougicordit kannattaa vaihtaa.
Loppuiko nykiminen siis sen takia, että ahdot ei nouse bleederin poiston jälkeen yhtä korkealle, vai saatko melkein samat ahdot kuin bleederillä ilman nykimistä?
Tuo mitsun hukkiksen kello on tosin niin löysä, että sillä ei kovin kummoisia ahtoja saada ilman apuja. Uuden karhealla kellolla sai hikiseen 0,6 bar tappiin asti ruuvattuna... Mutta se riittää mulle tuohon toiseen satkuun.
og 900 S
Re: og 900 S
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: og 900 S
Omas nykyisessä rajavenalla nostaa tasan 0.8bar ja pikkuisen hiipuu nopeammin kuin entisessä jossa oli uusi kello.
Pelkällä bleederillä joka oli edellisessa valmiiksi kun ostin hikisesti otti ja humpatenkin vielä 0.5-0.6 väliä joten otin rajavenan tilalle.
Huomio oli sekin ( kahdessa ässässä) että rajavenalla ahto nousee selvästi nopeammin kuin pelkällä bleederillä.
Turbosmartista ei kokemuksia itsellä.
Pelkällä bleederillä joka oli edellisessa valmiiksi kun ostin hikisesti otti ja humpatenkin vielä 0.5-0.6 väliä joten otin rajavenan tilalle.
Huomio oli sekin ( kahdessa ässässä) että rajavenalla ahto nousee selvästi nopeammin kuin pelkällä bleederillä.
Turbosmartista ei kokemuksia itsellä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: og 900 S
Eikun nykimen ahdoilla loppui siihen kun poistin sen paineenkatkaisimen pois käytöstä, eli tukin letkut mitkä siltä tulee, bleederiin en ole koskenut, mutta tilalle on hommattu kunnollinen paineen säädin, ja hukkiksen kellolle viritän nyt lisäjousen jotta saisin nostettua lähemmäs killoon paineet
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: og 900 S
Se alipaineletku tuli mulla hyötykäyttöön kun ahtomittariin sai näppärästi sen letkunpään siirrettyä.
Tuossa minkä nyt myin kuten ei edellisessäkään ollut lisäjousta, 1bar jo vaatinee senkin.
Joko sulla lastu? Vakio ei anna soppaa tarpeeksi.
Tuossa minkä nyt myin kuten ei edellisessäkään ollut lisäjousta, 1bar jo vaatinee senkin.
Joko sulla lastu? Vakio ei anna soppaa tarpeeksi.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01