og900 leveää vannetta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: og900 leveää vannetta.
mii laik!!!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: og900 leveää vannetta.
Kyllä käy kun nakutettu.
Jos tämä Suomen lainsäädäntö vaan sallis nuo niin itsekin laittais tuommoiset.
Sitten eteen kapeemmat ja voimaa koneeseen.
Jos tämä Suomen lainsäädäntö vaan sallis nuo niin itsekin laittais tuommoiset.
Sitten eteen kapeemmat ja voimaa koneeseen.
Re: og900 leveää vannetta.
Kyllä kelepaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: og900 leveää vannetta.
Olen vissiin ainoa jota ei (kumpaankaan suuntaan) valtavat vanteet tai todella matalat ja leveät taikka venytetyt kumit osaa miellyttää. Joka tapauksessa, eikö noissa ole pyörimissuunta väärin päin?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: og900 leveää vannetta.
Huono kuvakulma, mutta tulee ehkä hivenen liian ulos. Satkun kaari kun on huono noille leveille letuille (kukaan kehtaa putkiakaan iskareide tilalle laittaa). Toki jos laikkaat kaaren hittoon ja jätät tuon muovilipareen, vois toimia. Mutta rengas auttamata liian paksu, matalampaa profiilia vaan ja lisää venyäOldskuul kirjoitti:
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: og900 leveää vannetta.
Juu ja rengas 2pultilla kii, eiku kylille kruisailee.. no eei, mallailin vaa vähän.Rattivaihde kirjoitti:Olen vissiin ainoa jota ei (kumpaankaan suuntaan) valtavat vanteet tai todella matalat ja leveät taikka venytetyt kumit osaa miellyttää. Joka tapauksessa, eikö noissa ole pyörimissuunta väärin päin?
Matalemmalla kumella ei pääsis etes pihalta pois..900turbo3d kirjoitti:Huono kuvakulma, mutta tulee ehkä hivenen liian ulos. Satkun kaari kun on huono noille leveille letuille (kukaan kehtaa putkiakaan iskareide tilalle laittaa). Toki jos laikkaat kaaren hittoon ja jätät tuon muovilipareen, vois toimia. Mutta rengas auttamata liian paksu, matalampaa profiilia vaan ja lisää venyäOldskuul kirjoitti:
Re: og900 leveää vannetta.
Tässäpä näitä nyt ois. Tarkotus oli rakentaa joukosta erottuva ja '''härski'' og900. omasta mielestä suht onnistunut kokonaisuus, ainaki erottuva.. nähdään potkuissa..
Re: Vs: og900 leveää vannetta.
Onhan se piristävää että joku viitsii rakennella näitäkin muutenkin kuin museoon. Oma auto, omat säännöt. Ite tykkään.
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
Re: og900 leveää vannetta.
Komiaa pukkaa noi kusikalvot passaa kyllä hyvin
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: og900 leveää vannetta.
Huikee!!!!!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: og900 leveää vannetta.
Minkalainen tuo on ajaa tuommosella rengastuksella
Tämä tuunaustyyli on vissiin joku muotijuttu? Järviset katolla ja silleen. Näin yhen vastaavan (ei kylläkään Saab) liikenteessä, jossa suksien tilalla oli iso heinäpaali.
Tämä tuunaustyyli on vissiin joku muotijuttu? Järviset katolla ja silleen. Näin yhen vastaavan (ei kylläkään Saab) liikenteessä, jossa suksien tilalla oli iso heinäpaali.
Saabiton mies since 7/2022
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: og900 leveää vannetta.
Mää näin eilen Klaukkalan Lidlin pihassa koriltaan hyvin nätin vaaleanvihreän D-Rekordin josta oli otettu kaikki merkit pois, levitetty lokasuojia ja pistettu alle ne pakolliset ämpäriä muistuttavat renkaat jotka olivat puoliksi ulkona kylkilinjasta. Tuokin auto olisi todennäköisemmin vielä viiden vuoden päästä tallessa eikä paalissa jos olisi säilynyt alkuperäisenä eikä kärsinyt samoja tämän hetken muotimuutoksia. Ei liene kovin montaa 80-luvun perännostoautoistakaan enää hengissä. Mutta tämähän on tietysti vain IMHO.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Vs: og900 leveää vannetta.
Oli sentään liikenteessä. Parempi niin kuin vitriinissä.
#4818
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
900S 2.0T '95 - Operation Saapi Radal 2015 | 900S V6 '95 - Ooppeli
ex. 99 GL '84, 900S 2.3i Stage kuutio '96 - Osia myynnissä!
Re: og900 leveää vannetta.
Eikös kulutuspinnan pitäisi jäädä kaaren sisään? Mitä tuolla aiemmin kerroin 99:ssä ollutta setuppia, jäi takapaksi ylikuormattuna renkaan ja kaaren väliin alle sentti. Eli ahdasta on vanteella ja renkaalla. Käytännössä siis nuo sisäkaaret pitää tosiaan rälläköidä ja hitsata uuteen uskoon, jos tahtoo ettei rengas raavi. Pohjanlyöntikumien ja korin väliin voi lisätä vaikka korilaattoja ja ruuvit vaihtaa pidemmiksi. Näin sen saisi stoppaamaan sisäänjouston aiemmin...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01