Tänään satkua pesun jälkeen ajattelin tarkistella nesteet ja konepellin kahvaa vetäessä kahva liikkui ilman vastusta vaaka-asentoon asti ja pelti pysyi kiinni.
Eikun keulalle ja maskin yläpään kolme välistä pilkistävää ruuvia avaamalla sain maskin ylälipareet lievällä väännöllä konepellin ohi ja alapään tapit ruuvarilla kampeamalla koloistaan.
Vaijerin koukku oli irronnut mekanismin rinkulasta.
Runsaan öljyämisen jälkeen mekanismi takaisin kiinni ja taas toimi ja paljon herkemmin kuin ennen.
Varmaan tuo vaijerin irtoaminen johtui mekanismin huoltamattomuudesta, kuivunut syksyisen vaseliini pyyhkäisyn jälkeen, eikä ehkä palautunut jousivoimalla täysin ja kahvaa työntämällä vaijeri pääsi pois silmukasta. Viikko sitten aukesi ihan normaali tahmeasti, nyt oli herkkä
900 konepelti jumissa
900 konepelti jumissa
#2623
Musta -89 900 3d 16v 2,0 automaatti nahkapenkeillä Made in Finland
Musta -89 900 3d 16v 2,0 automaatti nahkapenkeillä Made in Finland
Re: 900 konepelti jumissa
Kävupä kerran että lukon jousta levittävät kynnet meni poikki siitä lukkomekanismista. Joutui vallan hitsaamaan sitä ja hyvä tuli.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01