Moi ristos. Olettaisin että kommentillasi tarkoittanet tuota vanhaa 99? Satkun pannuvaihdokset ymmärrän helposti, turboja yms. tehty ihan tehtaalta. Toisaalta vanhaa 99 ei edes tehtaalta saanut turbolla/i16 moottorilla. Ehkä siinä se viehätys, kun kuitenkin teknisesti (ja suomen lain mukaan) mahdollista. Tai ainakin minulla oli, kun omaa -70 luvun t16 tein. Kori oli paria pientä reikää sekä kevyttä upotusta rintapellissä täysin alkuperäinen. Töitähän se vaati...mutta kun homma tehty, hymy parempi kuin jokerilla =)ristos kirjoitti:Minäkin heitän "välikysymyksen", miksi pitäisi moottori vaihtaa? Eikös 8 venttiilinen oikeasti kuulu tuohon autoon? Se on aikansa tuote ja oli ja on ihan toimiva peli?!
PS. oma aihio oli kovaa vauhtia ruostumassa pihalla, siksipä siihen tartuin, edes liikenteesen....