900 "elektronisen sytytysjärjestelmän pääteaste"?
900 "elektronisen sytytysjärjestelmän pääteaste"?
eli missä tollanen pääteaste sijaitsee( auto on 900 -89)? tai mitä muuta laitetta APC "säätelee"/missä ne sijaitsee?
pitäis vaan selvittää, että mistä multa on toi APC-boxsi irrotettu, kun ajattelin laittaa takasin kiinni.(ed. omistaja irroittanut)
jos joku on puuhaillut ton APC:n kanssa niin kaikki vinkit kelpaa.
pitäis vaan selvittää, että mistä multa on toi APC-boxsi irrotettu, kun ajattelin laittaa takasin kiinni.(ed. omistaja irroittanut)
jos joku on puuhaillut ton APC:n kanssa niin kaikki vinkit kelpaa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
uusissa varmaa eri paikassa mutta vanhassa 900 ne on:
ruisku boksi = apumiehen jalkotilan oikeassa reunassa varhoilun alla.
apc boksi = takapenkin alla vasemmassa reunassa.
ruisku boksi = apumiehen jalkotilan oikeassa reunassa varhoilun alla.
apc boksi = takapenkin alla vasemmassa reunassa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Ruiskuboksi on ainakin omissani myös samassa paikassa, APC:tä ei itseltä löydy, mutta se löytyy konehuoneesta vasemman etupyörän edestä/päältä. Vuosimallia en tiedä koska se sinne muutti900aero-84 kirjoitti:uusissa varmaa eri paikassa mutta vanhassa 900 ne on:
ruisku boksi = apumiehen jalkotilan oikeassa reunassa varhoilun alla.
apc boksi = takapenkin alla vasemmassa reunassa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
ruiskuboksista
nyt huomasin tuon autosi mallin, eli siinähän on mekaaninen ruisku sisältäen määränjakajat jne. joku muu valaiskoon asiaan enemmän, itse kun en ole perehtynyt tuohon.
juu
itelläni on tuollainen k lambda malli painajainen vapari. mitkäs ne releet sit täs katti mallis on?mitä ne hoitelee?
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: 900 "elektronisen sytytysjärjestelmän pääteaste&quo
Sytytyksen pääteaste sijaitsee vasemman etulokasuojan etupuolella ja sillä ei ole tietääkseni mitään tekemistä APC:n kanssa. APC-boksi taasen säätää ahtopainetta. Sen sijainnin muut ovatkin jo ylempänä kertoneet.juuso kirjoitti:eli missä tollanen pääteaste sijaitsee( auto on 900 -89)? tai mitä muuta laitetta APC "säätelee"/missä ne sijaitsee?
pitäis vaan selvittää, että mistä multa on toi APC-boxsi irrotettu, kun ajattelin laittaa takasin kiinni.(ed. omistaja irroittanut)
jos joku on puuhaillut ton APC:n kanssa niin kaikki vinkit kelpaa.
Re: juu
Ne säätävät polttoaineseosta pakoputkessa olevan lambda-anturin perusteella. Tätä toimintoahan ei perus k-jetistä löydy.900i kirjoitti:itelläni on tuollainen k lambda malli painajainen vapari. mitkäs ne releet sit täs katti mallis on?mitä ne hoitelee?
Mulla on 8 venttiilinen 900 Turbo, josta on APC- kytketty irti...
En tarkkaan muista, mut eiköhän se ole about silleen, et liitin irti ja sit säädetään se ns. "turbo-ruuvi" kohilleen ihan manuaalisesti... Mulla ainakin näillä säädöillä saa paineet ihan punaisen alueen loppuun asti et jonkin verran kannattaa kaasujalkaa varoa ettei riko konetta, kokemusta on lukuisien kärynneiden kannentiivisteiden ja sulaneiden venttiilien merkeissä...
En tarkkaan muista, mut eiköhän se ole about silleen, et liitin irti ja sit säädetään se ns. "turbo-ruuvi" kohilleen ihan manuaalisesti... Mulla ainakin näillä säädöillä saa paineet ihan punaisen alueen loppuun asti et jonkin verran kannattaa kaasujalkaa varoa ettei riko konetta, kokemusta on lukuisien kärynneiden kannentiivisteiden ja sulaneiden venttiilien merkeissä...
Terveisin; A.N.
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...