Ässä päättii, että nyt nuo ahdot piisaa ja sulatti nelos pytystä männän Eli laihalla tuo luultavasti on ollut, kun noin kävi. Mutta kun muissa männissä ei ole mitään vikaa.. Mistä tuo yhen männän sulaminen vois johtua.. Liekkö suutin vika??
Voi olla bensapumppukin, nelospytty on viimeisenä tukissa ja kauimpana kaasuläpästä eli käy laihimpana. Ja toisaalta 1 bar yläkierroksilla alkaa olla muutenkin liikaa vihreille suuttimille.. 0,8 - 0,9 bar huipputehon kohdalla on jo rajoilla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Näet kyllä tiiraamalla ja vertailemalla toisiinsa valossa onko kärki auki ja sihtiosa miten puhdas. Omassa yhdessä mennyt suuttimista tukkoon nelonen lähes kokonaan ja kolmonen osittain.
jcarlsonin ehdotus myös hyvä sillä edellinen nykiminen ja laiha nelonen mulla oli juurikin pumpun hiipumisesta johtuva. Kun tuo oli jo vaihdettu niin tämä seuraava vika pystyi eliminoimaan sen pois.
Näkyi kyllä ensin suutin tukkoisuus jo tulppien väristäkin (4 valkoinen, 3 puolivalkoinen ja 1,2 ok) ja huomasin onneksi ajoissa eli tsekkasin tulpat kun tk veivasi pahasti ja nyki ajossa.
Mulla oli tukkikin likainen ja nelosen kohdilla jo tukosta.
Tosin meillä itäbensa teettää enemmän tuota pumppujen ja suutinten porsimista jos ei vaihda suodatinta tiheämmin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Just se. Eli tuo mikä on imusarjassa bensaletkun välissä ja johon tulee tuo pikku letku imusarjasta.. Bensapumppuhan tuottaa jonkun paineen. Mitä tuo lutkutin tekee.. Nostaako tuo painetta jotenkin imusarjan paineen mukaan??