Joo, eli tuli tuossa hankittua 900i -85 8venttiilinen aj.280tkm, 4d.
Yksi pieni ongelma joka ilmenee startatessa:
-Starttaus vaiheessa pitää juuri oikeaan aikaan näpäyttää kaasua että lähtee käyntiin. Jos painaa kaasua liian myöhään sammuu saman tien.
-Ja toisella starttaus kerralla ei enää lähde käyntiin, tosin 1-2minuutin päästä kokeilee uudestaan niin lähtee.
Itse epäilisin sytytystä, ruiskun säätöjä, tulppia?
EDIT: Bensapumppu kunnossa, Kylmäkäynnistyssuutin vaihdettu, akku uusi, Ajossa pelaa täydellisesti vetää hyvin, ei pätki eikä nyi.
Satkun käynnistys (k-jet)Be
Satkun käynnistys (k-jet)Be
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Purussa NG900 ja OG9-5 Wagon.
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Jos tuo ongelma ilmenee vain lämpimällä koneella eikä kylmäkäynnistyksessä, ota seuraavalla kerralla ennen lämpimänä starttausta kylmäkäynnistyssuuttimen sähköliitin suuttimelta irti.
Jos vika poistuu, todennäköisesti lämpöaikakytkimessä häikkää.
Toinen mahdollinen vika saattaa olla paineakun toimintahäiriö, jolloin sammutettaessa kone, polttoaine kuplii ruiskuputkissa aiheuttaen starttiongelmia. Tämä ilmenee pahimmin noin 30 min koneen sammuttamisen jälkeen.
Jos vika poistuu, todennäköisesti lämpöaikakytkimessä häikkää.
Toinen mahdollinen vika saattaa olla paineakun toimintahäiriö, jolloin sammutettaessa kone, polttoaine kuplii ruiskuputkissa aiheuttaen starttiongelmia. Tämä ilmenee pahimmin noin 30 min koneen sammuttamisen jälkeen.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997, 9-5 2,3t sedan 2001
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD