900turbo3d kirjoitti:Siksipä onkin hyvä, että mielipiteitä on yhtä monta kuin katsojiakin. Kurjaahan tuo olisi, jos kaikki olisi samanlaista.
Hieman offtopic, mutta esimerkiksi itse tiputin oman mersun melkosta alas, ja nurkassa odottaa alustasarja jonka avulla toivottavasti pääsisi vielä hieman alemmas. Minun mielestä ohjattavuus/ajettavuus parani huomattavasti vs orggis alusta, ajotuntuma parempi yms. Samalla vaihdoin jäykemmät vakaajat, uudet puslat yms... Toki hieman kovahko on alusta, jonka tähden koko mersumaisuus on kuulemma mennyttä. Minusta Suomen tiestö vaan tahtoo olla niin paskaa, että ymmärrän miksi jengi tykkää ennemmin ajaa hetekalla...
PS.Kiinni veti. Kun oma Saabbi tallista liikahtaa, niin varaathan tsellesi jonkun 80-luvun alkupään traktorin, jotta päästään ajelemaan =) otan toki yhteyttä hyvissä ajoin.kimmoa kirjoitti:Tuossa on uutenakin edessä joustovaroja jotain päätähuimaavat 5cm ennenkuin lyö kumeille ja jos se poistetaan + pistetään nuo rattaat alle niin ajomukavuus on sitä luokkaa, että ottaisin helsingin keikalle mieluummin traktorin, kuin saabin.
No hard feelings =)
og900 leveää vannetta.
Re: og900 leveää vannetta.
En tarvi 80-luvun alkupään konetta kun löytyy tallista täysin entisöitynä hytitön 60-luvun peli. Kai sekin lasketaan?
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Re: og900 leveää vannetta.
Tosi nätti myös livenä tää sun saabi kateltiin marketeilla kuola suunpielessä
Re: og900 leveää vannetta.
Mukava että miellyttää muitaki.. milläs olitte liikkeellä? näytti ainaki yks og9-3 ajelevan jossa oli klubin tarra sivuikkunassa.dollarihymy kirjoitti:Tosi nätti myös livenä tää sun saabi kateltiin marketeilla kuola suunpielessä
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Re: og900 leveää vannetta.
Oldskuul kirjoitti:Mukava että miellyttää muitaki.. milläs olitte liikkeellä? näytti ainaki yks og9-3 ajelevan jossa oli klubin tarra sivuikkunassa.dollarihymy kirjoitti:Tosi nätti myös livenä tää sun saabi kateltiin marketeilla kuola suunpielessä
Ford focuksella olin siellä, vaikka en saabia enää omista ni tulee silti luettua tätä foorumia ja kateltua muiden saabeja
vaikka fordilla ajanki ni saabin pipo on ja pysyy päässä , ei oikeen tuosta fordista saa niin mielekästä autoa kuin saabista
focuksessa on ollut palio vikaa ja ng 900 saabilla ku ajo 375tkm --> 411tkm ni ainoat remontit oli laturi, moniurahihna ja rullat
Re: og900 leveää vannetta.
Pistähän foordi myyntii ja laita saabi tilalle! tuuha ens kerralla heittää juttua jos näät mut liikenteessä!dollarihymy kirjoitti:Oldskuul kirjoitti:Mukava että miellyttää muitaki.. milläs olitte liikkeellä? näytti ainaki yks og9-3 ajelevan jossa oli klubin tarra sivuikkunassa.dollarihymy kirjoitti:Tosi nätti myös livenä tää sun saabi kateltiin marketeilla kuola suunpielessä
Ford focuksella olin siellä, vaikka en saabia enää omista ni tulee silti luettua tätä foorumia ja kateltua muiden saabeja
vaikka fordilla ajanki ni saabin pipo on ja pysyy päässä , ei oikeen tuosta fordista saa niin mielekästä autoa kuin saabista
focuksessa on ollut palio vikaa ja ng 900 saabilla ku ajo 375tkm --> 411tkm ni ainoat remontit oli laturi, moniurahihna ja rullat
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 197
- Liittynyt: To Elo 20, 2009 18:04
- Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Re: og900 leveää vannetta.
Ei oikee viittis myyä tuota focusta ku sijottanu niin paljo jo rahaa varaosiin että en Tuu koskaan saamaan etes puolia takaa. Ajaa loppuun tuo auto ja miettiä Sitte saabia uudestaan.
Ainoot viat enää on että maalit tippuu helmoista
Ainoot viat enää on että maalit tippuu helmoista
Re: og900 leveää vannetta.
Onko tuo mimmonen pomppulinna ajella laikkajousilla? Itellä on hakusesa vielä pykälää matalampi toteutus kuin tuossa kuvien valkoisessa satkussa. Mitkäs iskarit mahtaa sopia OG900 alle jotka ois lyhkäsemmät kuin alkuperäiset?
Re: og900 leveää vannetta.
Edessä voi joutua lyhentämään myös pohjaanlyöntikumista yksi "makkara" pois. Edessä on tavallaan progressiivinen jousitus jo vakiona, kun kumi ottaa vastaan vakionakin isommissa heitoissa. Lyhyillä jousilla paukuttaa ikävästi kun kumi tulee mukaan liian aikaisin. Muistelen tämän ohjeen olleen joissakin madallusjousien asennusohjeissakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: og900 leveää vannetta.
Ahaa! Tää on hyvä tietää..Mertmi kirjoitti:Edessä voi joutua lyhentämään myös pohjaanlyöntikumista yksi "makkara" pois. Edessä on tavallaan progressiivinen jousitus jo vakiona, kun kumi ottaa vastaan vakionakin isommissa heitoissa. Lyhyillä jousilla paukuttaa ikävästi kun kumi tulee mukaan liian aikaisin. Muistelen tämän ohjeen olleen joissakin madallusjousien asennusohjeissakin.