900i 8-v h-kone -88

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
myllypa
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 18:32
Paikkakunta: rovaniemi

900i 8-v h-kone -88

Viesti Kirjoittaja myllypa »

Oireena että ei ota kierroksia ,lähtee hyvin käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä hyvin mutta kun koskee kaasuun niin ei ota kierroksia. Tarkistettu ilmaläppä ja suuttimista tulee polttoainetta kun läppää nostaa.....ilmavuotoja ei ole ja sytytys on tyhjäkäynnillä kohdallaan...olisko määränsäätimessä vikaa...
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10286
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 900i 8-v h-kone -88

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Sytytyspuolella monestikin nuo K-jetin vaivat. Pääteastetta koittaisin vaihtaa ekana.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
myllypa
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 18:32
Paikkakunta: rovaniemi

Re: 900i 8-v h-kone -88

Viesti Kirjoittaja myllypa »

Nyt on kokeiltu tyristorilla ,puolalla ja toisella virranjakajalla ja ei muutosta tilanteeseen eli ei ota kierroksia. Myös toista polttoainepumpun relettä on kokeiltu toisesta toimivasta autosta. Huomenna kokeilen tuota polttoaineen määränjakajaa kokonaisuudessaan josko sitten toimisi , pa-pumppu on myös vaihdettu ja suodatin.....
myllypa
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 18:32
Paikkakunta: rovaniemi

Re: 900i 8-v h-kone -88

Viesti Kirjoittaja myllypa »

Nyt toimii hyvin ja tosiaankin vaihdoin tuon polttoaineen määrän jakajan kokonaisuudessaan. Täytyy käyttää auki tuo jakaja joka ei pelittänyt josko sieltä löytyisi selvä vika. T.jäsen nro 744
Vastaa Viestiin