Ne putkien muoviset pitimethän on melko ikuiset, jollei rane tuhoa niitä irrottaessa. Akselissa olevat hahlot niille muovikiinnikkeille yleensä on huonona ja korjattavissa hitsaamalla.
Korvaavat muovit niiden rikottujen tilalle voi etsiä turmeltumattomammasta purkuautosta, sama muovinen pidin on ollut 99/90/900 ainakin vuosimallista 1975 - 1993. Vanhemmissa 99:ssä on panta akselin ympäri.
takajarruputket
Re: takajarruputket
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: takajarruputket
ei ole nippusidettä helpompaa, sellainen "kumisen" tuntuinen side kesti vetonivelen suojassa kauan, jotkut nipparit on sellaista kovaa muovia ja ne ei kestä edes kiristystä.
tai hioo kiilltävän kohdan taka-akseliin, maalaa sen sinkkimaalilla ja laittaa sikafleksillä metallinpalan johon taitelee kiinnityksen?
pitäis vain olla muutakin liimattavaa kun se tuubi kuivaa hukkaan kuitenkin...
tai hioo kiilltävän kohdan taka-akseliin, maalaa sen sinkkimaalilla ja laittaa sikafleksillä metallinpalan johon taitelee kiinnityksen?
pitäis vain olla muutakin liimattavaa kun se tuubi kuivaa hukkaan kuitenkin...
Saab og 900c combi -89 (suomesta) ajossa
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: takajarruputket
oli sen verran oksidoitumista ympärillä ettei erottanu missä kulkee mikäkin. no ranetan jotain ja pohdin myöhemmin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659