Vakaajan kanssa ongelmia...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Vakaajan kanssa ongelmia...

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Eli kuinka päin etuvakaaja asennetaan autoon... vakaaja taaksepäin...?
Olisiko jollain kuvalla pyyhkäistä? :oops:

Ja Saabin jarruista sen verran että jos vaihdan saabiini (900 84´)
Uudemman saabin 88-> jarru tavarat ja navat... niin tuleeko katsastuksessa prosentteja ja ennen kaikkea joudunko vaihtamaan takaakselin...? :roll:
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Laitoin sulle eemelinä yhdenlaiset ohjeet, kun en muistanut, missä olivat alunperin jaossa. Enklanniksi ovat, mutta kuvat suht selkeet. Toivottavasti on apua.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Tota kuvaa katsellessa juolahti mieleen tosta kuvasta missä ne tukkii sitä vakaajaa siitä vetarin reijästä...???
Ei kai se siltä mene...??? :?
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Ei taida olla vetarin reikä kyseessä, vaan ohjausakselin ts raidetangon pää suojakumeineen näkyy. Tulevat siis siitä ohjausakselin rei'istä eteenpäin taipuen.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Niinpä tietysti ups.... :oops:
Tota vakaajaa kun katteltiin tänään ja soviteltiin niin tuollainen paikka ei tullut mieleenkään että se voisi tuolta ohjausaksilan reijästä mennä läpi...
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Mulla on yksi mutka matkassa tuossa asennuksessa. Pitäis jostain saada sabluuna reikien poraamista varten, kun ei tuolla palkeissa ole valmiita reikiä vakaajan kiinnitykseen. Joutaahan se odottaa, kun samalla on tarkoitus laittaa tehostettu ohjaus ja palikat ovat vielä Vaasassa ja siihen tehostimeen näinollen huolto tekemättä. Kassoo nyt miten jaksaa. Joku tekopaikkakin olisi kiva(lämmin talli montulla).

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaha sellaisia ongelmia...
Mulla olis yksi saaterin hyvä tehostin ainut vaan että siitä on toinen korvake haljennut... eli kuoret pitäis vaihtaa... :roll:
Vastaa Viestiin