Eli kuinka päin etuvakaaja asennetaan autoon... vakaaja taaksepäin...?
Olisiko jollain kuvalla pyyhkäistä?
Ja Saabin jarruista sen verran että jos vaihdan saabiini (900 84´)
Uudemman saabin 88-> jarru tavarat ja navat... niin tuleeko katsastuksessa prosentteja ja ennen kaikkea joudunko vaihtamaan takaakselin...?
Laitoin sulle eemelinä yhdenlaiset ohjeet, kun en muistanut, missä olivat alunperin jaossa. Enklanniksi ovat, mutta kuvat suht selkeet. Toivottavasti on apua.
Ei taida olla vetarin reikä kyseessä, vaan ohjausakselin ts raidetangon pää suojakumeineen näkyy. Tulevat siis siitä ohjausakselin rei'istä eteenpäin taipuen.
Niinpä tietysti ups....
Tota vakaajaa kun katteltiin tänään ja soviteltiin niin tuollainen paikka ei tullut mieleenkään että se voisi tuolta ohjausaksilan reijästä mennä läpi...
Mulla on yksi mutka matkassa tuossa asennuksessa. Pitäis jostain saada sabluuna reikien poraamista varten, kun ei tuolla palkeissa ole valmiita reikiä vakaajan kiinnitykseen. Joutaahan se odottaa, kun samalla on tarkoitus laittaa tehostettu ohjaus ja palikat ovat vielä Vaasassa ja siihen tehostimeen näinollen huolto tekemättä. Kassoo nyt miten jaksaa. Joku tekopaikkakin olisi kiva(lämmin talli montulla).