Leimalla ei huomattu mitään...
Asfaltilla ihan normaali satku, mutta hiekkateillä tuntuu kuin olisi käärmeen selässä. Irtosora ja kuopat oikein vääntää autoa vinoon,tai siltä tuntuu... toinen takarengas kuluu hieman enemmän eli jokin mättää oikeasti.
Jokin pusla varmaan, mutta mikä olisi todennäköisin?
Onko sattunut samanlaista ominaisuutta vastaan?
satku epävakaa hiekkateillä
satku epävakaa hiekkateillä
Saab og 900c combi -89 (suomesta) ajossa
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty
Re: satku epävakaa hiekkateillä
Reaktiotangot?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: satku epävakaa hiekkateillä
Eihän katsastuksessa mitata esim pyöränkulmia.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: satku epävakaa hiekkateillä
Ex 900:ssa meni tehostamaton hammastanko väljäksi. Kolisi ja kuoppaisella tiellä auto mutkitteli hassusti. Vaihdoin tehostettuun malliin ja oire loppui samalla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: satku epävakaa hiekkateillä
Takapuslat näyttää ainakin tosi vanhoilta.. ihmettelen vain, että ei kai niiden varassa voi akselin suunta olla (reaktiotangot)
Eihän niitä edes ole kaikissa kipoissa,mutta ovat sen verran halvat että kokeillaan...
Ellei auta niin odotetaan että jokin paikka alkaa kolista
Eihän niitä edes ole kaikissa kipoissa,mutta ovat sen verran halvat että kokeillaan...
Ellei auta niin odotetaan että jokin paikka alkaa kolista
Saab og 900c combi -89 (suomesta) ajossa
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty
Saab 90 -86 (Suomesta) ajossa
Saab og900c (Suomesta) myyty