jus kirjoitti:Tuleehan ne painovoimalla ulos sitten kun on ensin saatu ilmat pois. Vaan jos on putkessa on paljon ilmaa, niin vaatii isomman paine-eron että ilmat saa pois.
Syksyllä 2001 vaihdoin kytkinputken ja silloin nesteet lähti tulemaan painovoimalla alas. Ei tarvinnu mitään vippaskonsteja silloinkaan. Homma meni kutakuinkin näin (kun kaikki ylimääräinen oli purettu edestä pois):
1. Lukkopihdeillä jarrunestesäiliöstä tuleva kumiletku littiin
2. vanha kytkinputki irti
3. uusi paikoilleen
4. ilmausruuvi auki
5. lukkopihdet auki.
6. nesteen valutusta tovin verran
7. paine kytkimeen
8. ilmaus uudelleen
9. paine kytkimeen
Ja ylimääräisten irroitettujen osien paikoilleen laitto ja baanalle. Tärkeänä tekijänä tuossahan on pitää jarrunestesäiliön korkki auki, muuten sieltä tulee niin tippasemalla, että siinä menee koko päivä.