Nyt on uusi issa 99 1982 H-mottori (koneistettu ja venttilit uusittu) kansi ja tehdasuusi nokkaakseli, mutta siinä lukee LYD2 ja numero on 536312 - mitä nämä tarkoittaa - akselissa on npusua yli 1mm enemmän ja mietin voiko laittaa ollenkaan ko kanteen - ottaako laitettun kannen kanssa mäntiin kiinni ja mikä on tyhjäkäynti tällä?
Kuka osaa auttaa?
Tero # 168 9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560 tehohit@gmail.com
Eipä tuo 1mm vielä vaikuta että ottaisi ventiili mäntään,
onkos nokan profiili sama mikä vanhassa nokassa?
jossain vanhemmissa nokissa oli sen 1mm enempi nostoa
Tuossa sivu 13 nokan nostot
kirjoita nyt vielä selkokielellä tuo avauksen ensimmäinen rivi. itse sen ainakin miljuunaan kertaan sain lukea ja luultavasti ymmärsin että nokka pelkästään on uusi ja kansi vanha mutta koneistettu.
mikä kulkine siis on kyseessä ja mikä nokka tuo pitäisi olla ja mikä oli vanha nokka?
mitä uudessa nostoa ja mitä vanhassa?
Peli on 1982-mallinen 99 200 tkm ajettu - kansi on ollut "hoidossa" siis vasta ensimmäistä kertaa ja juuri niin - kansi on koneistettu ja nyt kokeiltu uutta nokkaa, mutta olikin erillainen alkuperäisyydestään huolimatta.
Profiili on eri eli reilut 1mm enemmän nostoa
Tero # 168 9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560 tehohit@gmail.com
uudemmissahan ne kuristukset juuri oli, maailma pelastuu..
kyllä sen patin sielä imupuolella selvästi huomaa varsinkin jos on verrokki missä sitä ei ole...
mutta siis juu, ei muuta kuin nokka paikalleen vaan!