Sellanen ilmootusluontoonen asia...
Sellanen ilmootusluontoonen asia...
Notta saatta jäädä vähiin tämä satkufoorumin lukeminen, kun tuli hommattua -96 9000 CS Aero. Satkun laittaminen kuitenkin jatkuu entiseen malliinsa, koska "vanhus" tulee velipoijalle ajoon ja pitäähän se saada valmiiksi ennekuin sen uskaltaa luovuttaa. Tiedossa on siis paljon töitä, mutta ihan mielellään niitä tekee. Mm ohjaustehostimen asennus ja etuvakaajan asennus, midbassot ovipahveihin, turbon etupenkit uusilla kiinnikkeillä... Kaikkea tällaista. Kattotaan kummalla sitten pyörii kesän miiteissä.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Heh, johan noita on nyt kaksi kappaletta omissa nimissä. Eihän tästä sairaudesta pääse millään eroon... ei vaikka ostais useammankin. Pahenee vaan
Kesästä saakka olen tiennyt haluavani turbosaappaan, mutta eipä sitä osannut odottaa, että se tuli nyt. Tilaisuus vain oli liian otollinen.
Matti

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Joo joo, varmasti tulen
Jäi sitten se Dellortohommakin, kun velipoika ei halua niitä riesakseen. Ja minä säästyn rakentamiselta. Onhan tuossa satkussa vielä muutenkin tekemistä.
Matti

Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Sellanen ilmootusluontoonen asia...
Häpeä pentele! Onhan mullakin tonnari hakusessa kokoajan, mutta satkupuolella olen ollut ja tulen olemaankin pääasiallisesti.G-mies kirjoitti:Notta saatta jäädä vähiin tämä satkufoorumin lukeminen, kun tuli hommattua -96 9000 CS Aero. Satkun laittaminen kuitenkin jatkuu entiseen malliinsa, koska "vanhus" tulee velipoijalle ajoon ja pitäähän se saada valmiiksi ennekuin sen uskaltaa luovuttaa. Tiedossa on siis paljon töitä, mutta ihan mielellään niitä tekee. Mm ohjaustehostimen asennus ja etuvakaajan asennus, midbassot ovipahveihin, turbon etupenkit uusilla kiinnikkeillä... Kaikkea tällaista. Kattotaan kummalla sitten pyörii kesän miiteissä.
Matti

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Onnea vaan uuden tonnikalan hankinnan johdosta....
Vaikka ittellänikin on tonnikala niin mukava se kuitenkin täällä
satku palstallakin on vierailla. ( itse kolme satkua omistaneena )
900i 5d vm 1984. ( poistunut ajosta moottori vaurion takia )
900i 4d vm 1986. Käytössä.
900i 4d vm 1988. Käytössä

Vaikka ittellänikin on tonnikala niin mukava se kuitenkin täällä
satku palstallakin on vierailla. ( itse kolme satkua omistaneena )
900i 5d vm 1984. ( poistunut ajosta moottori vaurion takia )
900i 4d vm 1986. Käytössä.
900i 4d vm 1988. Käytössä
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#