-92 og900 "keuliminen"
-92 og900 "keuliminen"
Morjes! Eli auto viistokeula sedani, 2.1. Taakse laitettu kuormajouset ja perä miellyttää nyt omaa silmää. Keulaa olisi halu vähän laskea. Olisiko turbon jouset tai lesjöt minkalaiset? Madaltaako minkä verran turbon jousilla? Entä ajettavuus? Kuvia myös olisi mukava nähdä kummallakin satsilla. Kesäksi superaerot tulossa alle, niin olisi hieman fiksumman näköinen "matalammalla" keulalla.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24074
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: -92 og900 "keuliminen"
ei muuta ku b&d madallusarjaa kehiin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: -92 og900 "keuliminen"
Jos sitä keulaa välttämättä pitää laskea, niin ne lesjöforsin paksut jouset ja niistä puoliska laikalla toisesta tai molemmista päistä pois. Sitte rajotinkumin lyhennys ja saa kyllä olla panssari pohjassa paikallaan. Alakaa meinaan olla sitte maakosketus aika lähellä...
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Re: -92 og900 "keuliminen"
Oli kysymys nyt madaltaa hiukan, eikä tonttiin laittaa..
Re: -92 og900 "keuliminen"
Se on vakiojousillakin jo lähellä maata. Superaerot laskee jo itsessään keulaa hieman, koska vanteet tulevat ulommaksi. Takana raapaisevat kaareen kuorma päällä joskus. Kokeiltu yhdistelmällä vakiojouset edessä ja kuormajouset takana. Alla kuva.Jamo94 kirjoitti:Oli kysymys nyt madaltaa hiukan, eikä tonttiin laittaa..
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD