-92 og900 "keuliminen"

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jamo94
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Syys 23, 2014 19:12

-92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja Jamo94 »

Morjes! Eli auto viistokeula sedani, 2.1. Taakse laitettu kuormajouset ja perä miellyttää nyt omaa silmää. Keulaa olisi halu vähän laskea. Olisiko turbon jouset tai lesjöt minkalaiset? Madaltaako minkä verran turbon jousilla? Entä ajettavuus? Kuvia myös olisi mukava nähdä kummallakin satsilla. Kesäksi superaerot tulossa alle, niin olisi hieman fiksumman näköinen "matalammalla" keulalla.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: -92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ei muuta ku b&d madallusarjaa kehiin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: -92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja rr »

Jos sitä keulaa välttämättä pitää laskea, niin ne lesjöforsin paksut jouset ja niistä puoliska laikalla toisesta tai molemmista päistä pois. Sitte rajotinkumin lyhennys ja saa kyllä olla panssari pohjassa paikallaan. Alakaa meinaan olla sitte maakosketus aika lähellä...
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Jamo94
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Syys 23, 2014 19:12

Re: -92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja Jamo94 »

Oli kysymys nyt madaltaa hiukan, eikä tonttiin laittaa..
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: -92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja Risto »

Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: -92 og900 "keuliminen"

Viesti Kirjoittaja rr »

Jamo94 kirjoitti:Oli kysymys nyt madaltaa hiukan, eikä tonttiin laittaa..
Se on vakiojousillakin jo lähellä maata. Superaerot laskee jo itsessään keulaa hieman, koska vanteet tulevat ulommaksi. Takana raapaisevat kaareen kuorma päällä joskus. Kokeiltu yhdistelmällä vakiojouset edessä ja kuormajouset takana. Alla kuva.

Kuva
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Vastaa Viestiin